جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
«فکرشهر» گزارش می دهد:
فکرشهر: هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با تقابل بازیکنان بوشهری و برازجانی لیگ برتر برگزار شد...\r\n
کد خبر: ۱۷۱۵۵
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۷

فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با تقابل بازیکنان بوشهری و برازجانی لیگ برتر برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در هفته سیزدهم، دو تیم نفت تهران و پرسپولیس در ورزشگاه تختی به مصاف یکدیگر رفتند.

\n\n

در این بین تقابل مهدی طارمی از بوشهر در خط حمله پرسپولیس و محمد دانشگر بازیکن آینده دار برازجانی در قلب دفاع نفت، یک رقابت زیبا و هیجان انگیز را به وجود آورده بود.

\n\n

دانشگر که با مصدومیت مدافعان اصلی تیم نفت این روزها در ترکیب اصلی جای گرفته است، انگیزه زیادی برای اثبات خود داشت و یکی از بازیکنان خوب این روزهای نفت تهران است.

\n\n

 مهاجم تیم پرسپولیس نیز که آقای گلی رقابت های لیگ برتر را در اختیار دارد تلاش فراوانی داشت تا به تعداد گل های خود بیافزاید.

\n\n

 هر چه به دقایق پایانی بازی نزدیک تر می شدیم این رقابت جالب تر می شد و در هنگامی که پرسپولیس با یک گل از حریف خود پیش بود دانشگر، بر روی طارمی که استاد گرفتن خطا در محوطه جریمه است مرکتب پنالتی شد ولی  بازیکن بوشهری پرسپولیس، ضربه پنالتی را از دست داد و بیرانوند ضربه او را مهار کرد.

\n\n

در ادامه دانشگر، بازیکن برازجانی تیم نفت، که به شدت نسبت به پنالتی گرفته شده اعتراض داشت در حملات کمک بیشتری به تیم خود کرد و موفق شد در دقیقه 72 بر روی یک پرتاب اوت از جناح راست، گل تساوی نفت را به ثمر برساند.

\n\n

طارمی که به نظر می رسید پس از خراب کردن ضربه پنالتی فشار زیادی را تحمل می کند در صحنه ای با یکی از بازیکنان نفت تهران درگیر شد که این درگیری منجر به دریافت کارت زرد برای وی گردید. 

\n\n

حملات دو تیم در ادامه بازی راه به جایی نبرد و بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.   

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر