پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: پیکر پاک و مطهر شهید حمزه سمعتی پس از 32 سال در گلزار شهدای کنگان به خاک سپرده شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، پیش از ظهر امروز در آیینی با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان شهرستان کنگان و استان بوشهر، پیکر پاک و مطهر شهید حمزه سمعتی پس از 32 سال در گلزار شهدای کنگان به خاک سپرده شد.\n\nبر اساس این گزارش، شهید حمزه سمعتی متولد اول فروردین ماه 1342 در شهرستان کنگان بود که از طریق ارتش جمهوری اسلامی به جبهه‌های جنگ اعزام شد و 30 تیرماه سال 1362 در عملیات والفجر 2 در ارتفاعات حاج عمران به شهادت رسید.
کد خبر: ۱۷۳۹۵
پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۰

فکرشهر: پیکر پاک و مطهر شهید حمزه سمعتی پس از 32 سال در گلزار شهدای کنگان به خاک سپرده شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پیش از ظهر امروز در آیینی با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان شهرستان کنگان و استان بوشهر، پیکر پاک و مطهر شهید حمزه سمعتی پس از 32 سال در گلزار شهدای کنگان به خاک سپرده شد.

\n\n

بر اساس این گزارش، شهید حمزه سمعتی متولد اول فروردین ماه 1342 در شهرستان کنگان بود که از طریق ارتش جمهوری اسلامی به جبهه‌های جنگ اعزام شد و 30 تیرماه سال 1362 در عملیات والفجر 2 در ارتفاعات حاج عمران به شهادت رسید.

\n\n

پیکر شهید مفقودالاثر حمزه سمعتی پس از 32 سال توسط گروه تفحص شناسایی شد و پس از وداع مردم بوشهر، برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهش شهرستان کنگان منتقل شده است.

\n\n

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر در این آیین اظهار داشت: تجلیل از شهدا و تکریم خانواده معظم این عزیزان امری مهم و ارزشمند است که باید مورد تاکید قرار گیرد.

\n\n

حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری افزود: حضور با شکوه شما مردم شریف کنگان و سایر شهرستان‌ها در این مراسم در واقع نشانه تقدیر شما از شهداست و باید همواره نسبت به شهدای گرانقدر ادای دین کنیم.

\n\n

وی یادآور شد: شهدا برای حفظ اسلام و نظام اسلامی در برابر دشمنان ایستادند و جان خود را تقدیم اسلام کردند.

\n\n

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: شهید سمعتی 32 سال قبل در عملیات والفجر 2 به شهادت رسید و امروز در زادگاه خود به خاک سپرده می‌شود.

\n\n

تشکری بیان کرد: همه ما باید راه شهدا را تداوم بخشیم و یاد و نام آنها را گرامی بداریم.

\n\n

بر اساس این گزارش، پس از برگزاری باشکوه مراسم تشییع، پیکر مطهر شهید حمزه سمعتی در میان حزن و اندوه مردم کنگان در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر