جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: عسکر جلالیان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در استان تهران ثبت نام کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، جلالیان نماینده سابق حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر در مجلس است که روز گذشته با حضور در فرمانداری فیروزکوه برای انتخابات مجلس از این حوزه نام نویسی کرد.\n\nجلالیان متولد 1346 است و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور می باشد و علاوه بر سابقه نمایندگی مجلس و همچنین عضویت در هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی؛ سابقه معاونت پالرمانی دانشگاه پیام نور کشور نیز در کارنامه دارد.
کد خبر: ۱۷۷۴۰
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۹

فکرشهر: عسکر جلالیان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در استان تهران ثبت نام کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، جلالیان نماینده سابق حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر در مجلس است که روز گذشته با حضور در فرمانداری فیروزکوه برای انتخابات مجلس از این حوزه نام نویسی کرد.

\n\n

جلالیان متولد 1346 است و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور می باشد و علاوه بر سابقه نمایندگی مجلس و همچنین عضویت در هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی؛ سابقه معاونت پالرمانی دانشگاه پیام نور کشور نیز در کارنامه دارد.

\n\n

وی حدود ۲۰ سال ساکن شهرستان دماوند بوده است و شنیده می شود به عنوان کاندیدای مستقل از این حوزه انتخابیه نامزد مجلس دهم می شود.

\n\n

تاکنون 20نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه نام نویسی کرده اند.

\n\n

http://s3.picofile.com/file/8229351584/IMG_20151222_WA0009.jpg

\n\n

http://s6.picofile.com/file/8229351634/IMG_20151222_WA0010.jpg

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر