پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: برای برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سطح شهرستان هزارو۵۰۰ نفر مشارکت دارند.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو صبح چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان بوشهر با هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستانهای دشتی و تنگستان اظهار کرد: سازکار و تمهیدات لازم برای برگزاری دو انتخابات باشکوه در سطح شهرستان اتخاذ و آماده برگزاری انتخابات قانون مند و رقابتی هستیم.
کد خبر: ۱۷۷۵۳
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: برای برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سطح شهرستان هزارو۵۰۰ نفر مشارکت دارند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو صبح چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان بوشهر با هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستانهای دشتی و تنگستان اظهار کرد: سازکار و تمهیدات لازم برای برگزاری دو انتخابات باشکوه در سطح شهرستان اتخاذ و آماده برگزاری انتخابات قانون مند و رقابتی هستیم.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی با بیان اینکه تلاش داریم انتخابات پرشور و باشکوهی در سطح شهرستان برگزار کنیم، افزود: در سه بخش امنیت، پشتیبانی و تامین نیروی انسانی اقدامات خوبی انجام شده است.

\n\n

مهرجو از تعامل هیات نظارت شهرستان تقدیر کرد و یادآور شد: ۹۰ درصد هیات اجرایی شهرستان دارای سابقه برگزاری انتخابات هستند .

\n\n

وی خاطر نشان کرد: برای برگزاری دو انتخابات در هفتم اسفند ماه سال جاری پیش بینی می شود حدود هزار و۵۰۰ نفر در ۸۱ شعب اخذ مشارکت داشته باشند.

\n\n

مهرجو از شناسایی نیروهای انسانی خبر داد و گفت: استراتژیک اصلی ما در برگزاری انتخابات سالم و رقابتی استفاده از نیروهای مجرب و کاردان است.

\n\n

وی همچنین خواستار رفع مشکل پوشش آنتن دهی شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر