دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین ستاد انتخابات استان بوشهرگفت: در پایان مهلت نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در ششمین روز، شمار این افراد به 83 نفر رسید.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، سید اسماعیل موسوی اظهار داشت: دیروز 30 نفر در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر نام نویسی کردند.\n\nوی یادآور شد: از این شمار 13 نفر در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، هفت نفر کنگان، دیر، جم و عسلویه، شش نفر دشتستان و چهار نفر نیز از دشتی و تنگستان هستند.
کد خبر: ۱۷۷۹۷
جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳

فکرشهر: جانشین ستاد انتخابات استان بوشهرگفت: در پایان مهلت نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در ششمین روز، شمار این افراد به 83 نفر رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، سید اسماعیل موسوی اظهار داشت: دیروز 30 نفر در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر نام نویسی کردند.

\n\n

وی یادآور شد: از این شمار 13 نفر در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، هفت نفر کنگان، دیر، جم و عسلویه، شش نفر دشتستان و چهار نفر نیز از دشتی و تنگستان هستند.

\n\n

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر اضافه کرد: هم اینک از حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم 41، دشتستان 17نفر ، کنگان، دیر، جم و عسلویه 18نفر و دشتی و تنگستان هفت نفر نام نویسی کرده‌اند.

\n\n

موسوی با اشاره به اینکه پنج نفر از داوطلبان یاد شده سابقه نمایندگی مجلس دارند ادامه داد: از مجموع افراد نام نویسی کرده 9 نفر خانم هستند.

\n\n

وی گفت: شمار داوطلبان نمایندگی دوره نهم در مجموع 45 نفر بود که در این دوره تاکنون به 83 نفر رسیده است.

\n\n

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: روز چهارشنبه، سه داوطلب نمایندگی حوزه‌های انتخابیه استان بوشهر از تهران نام نویسی کرده بودند.

\n\n

وی یادآور شد: دیروز چهار فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه استان بوشهر از نظر شمار مراجعه کنندگان داوطلب نمایندگی پرترافیک بود و پیش بینی می‌شود فردا نیز این روند تداوم یابد.

\n\n

موسوی گفت: بر همین اساس داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی با همراه داشتن همه مدارک مورد نیاز از ساعت‌های آغازین ثبت نام به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

\n\n

وی افزود: همچنین باتوجه به پایان نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در ساعت 24 شب گذشته در مجموع پنج نفر نام نویسی کردند.

\n\n

موسوی با اشاره به اینکه در دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری رقابت بین دو داوطلب بود اضافه کرد: سه نفر از این افراد در فرمانداری بوشهر، یک نفر در قم و یک نفر نیز در وزارت کشور نام نویسی کرده‌اند.

\n\n

وی گفت: بین داوطلبان یادشده دو نفر غیر روحانی و فقط یک نفر سابقه نمایندگی مجلس خبرگان رهبری دارد.

\n\n

استان بوشهر دارای یک کرسی نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر