جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با تدابیر پیش بینی شده مهدی طارمی سفیر المپیاد ورزش درون مدرسه استان بوشهر می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسن قلندری افزود: دو سال است که طرح ملی المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در سطح کشور آغاز شده است.\n\nوی بابیان اینکه طرح یاد شده باعث رونق فعالیت ورزشی دانش آموزش شده است افزود: در این ارتباط بیشتر استانهای کشور قهرمانان ملی خود را به عنوان سفیر این المپیاد معرفی کرده اند. 
کد خبر: ۱۸۲۴۶
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۰

فکرشهر: معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با تدابیر پیش بینی شده مهدی طارمی سفیر المپیاد ورزش درون مدرسه استان بوشهر می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسن قلندری افزود: دو سال است که طرح ملی المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در سطح کشور آغاز شده است.

\n\n

وی بابیان اینکه طرح یاد شده باعث رونق فعالیت ورزشی دانش آموزش شده است افزود: در این ارتباط بیشتر استانهای کشور قهرمانان ملی خود را به عنوان سفیر این المپیاد معرفی کرده اند. 

\n\n

قلندری افزود: در استان بوشهر سفیر این طرح را مهدی طارمی فوتبالیست ارزنده کشور انتخاب کرده ایم زیرا وی علاوه بر فوتبال حرفه ای از شخصیت اخلاقی برجسته ای نیز برخوردار است.

\n\n

وی یادآورشد: قهرمانان ملی در نقش سفیر المپیاد ورزشی دورن مدارس و با محبوبیتی که دارند می توانند در ایام فراغت خود با حضور در مدارس ترویج فرهنگ ورزش قهرمانی، ورزش همگانی و سبک زندگی سالم برای دانش آموزان باشند.

\n\n

قلندری گفت: با توجه به اینکه بخشی از موفقیت های مهدی طارمی در ورزش آموزشگاهی استان بوشهر بوده فعالیت وی در سمت سفیر المپیاد ورزشی درون مدرسه ای استان بوشهر می تواند نقشی مهم ایفا کند. 

\n\n

*ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر