سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: گروه کوهنوردی برگ سبز تنگستان (متشکل از بچه‌های اهرم و محموداحمدی) جمعه گذشته در سفری به منظور کوهپیمایی و پاکسازی محیط در دره کیسی خائیز، یاد و خاطره محمدعلی اینانلو مرد طبیعت ایران را گرامی داشتند.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمد ستارزاده مسئول گروه کوهنوردی به ایرنا گفت: زنده یاد اینانلو حق بزرگی بر گردن طبیعت دارد و هیچگاه نباید نام این مرد بزرگ به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۱۸۶۵۰
سه‌شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹

فکرشهر: گروه کوهنوردی برگ سبز تنگستان (متشکل از بچه‌های اهرم و محموداحمدی) جمعه گذشته در سفری به منظور کوهپیمایی و پاکسازی محیط در دره کیسی خائیز، یاد و خاطره محمدعلی اینانلو مرد طبیعت ایران را گرامی داشتند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد ستارزاده مسئول گروه کوهنوردی به ایرنا گفت: زنده یاد اینانلو حق بزرگی بر گردن طبیعت دارد و هیچگاه نباید نام این مرد بزرگ به فراموشی سپرده شود.

\n\n

وی با اشاره به دغدغه‌های مرحوم اینانلو نسبت به طبیعت، یادآور شد: گروه کوهنوردی برگ سبز تنگستان در همین راستا قصد دارد به مکانهای مختلف استان سفر کرده و پلاکاردهایی مبنی بر حفاظت از طبیعت را نصب نماید.

\n\n

ستارزاده بی توجهی مردم به طبیعت را معظل بزرگ کنونی دانست و گفت: متأسفانه برخی از شهروندان وقتی به طبیعت می‌روند، پسماندهای خود را در طبیعت رها کرده و متوجه نیستند که پلاستیک و مواد مشابه جذب خاک نمی شود.

\n\n

مسئول گروه کوهنوردی برگ سبز تنگستان از شهروندان خواست تا نسبت به طبیعت احساس مسئولیت بیشتری کنند و نگذارند طبیعت با پسماندهای پلاستیکی و... از بین برود.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر