دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیینی با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید، استاندار، امام‌جمعه و اعضای شورای اداری استان بوشهر، خانواده شهدای هسته ای در استان بوشهر تجلیل شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر از میزان، دیروز در نشست شورای اداری استان بوشهر که با حضور حجت الاسلام شهیدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید برگزار شد، خانواده 10 شهید هسته‌ای استان بوشهر تجلیل شدند.\n\nبر اساس این گزارش، 14 نفر از اعضای خانواده 10 شهید هسته‌ای استان بوشهر که در نشست شورای اداری استان بوشهر حضور داشتند با دریافت لوح و هدایایی تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۸۷۴۰
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۴

فکرشهر: در آیینی با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید، استاندار، امام‌جمعه و اعضای شورای اداری استان بوشهر، خانواده شهدای هسته ای در استان بوشهر تجلیل شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از میزان، دیروز در نشست شورای اداری استان بوشهر که با حضور حجت الاسلام شهیدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید برگزار شد، خانواده 10 شهید هسته‌ای استان بوشهر تجلیل شدند.

\n\n

بر اساس این گزارش، 14 نفر از اعضای خانواده 10 شهید هسته‌ای استان بوشهر که در نشست شورای اداری استان بوشهر حضور داشتند با دریافت لوح و هدایایی تجلیل شدند.

\n\n

\n\n

همچنین معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید، با اهدا لوح تقدیر از خدمات و تلاش‌های استاندار بوشهر در حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران استان بوشهر قدردانی کرد.

\n\n

امام‌جمعه بوشهر در این آیین با اشاره به سفر دو روزه معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید به استان بوشهر اظهار امیدواری کرد مسئولان استان بوشهر از این سفر نهایت استفاده را برای خدمت به خانواده شهدا ببرند.

\n\n

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: خدمت به خانواده شهدا گذشته از اینکه  یک وظیفه است یک فرصت است که خداوند برای خدمتگزاری به خانواده شهدا داده و این کار در راستای تقوا خواهد بود و بالاترین خدمت به اسلام نیز شهادت است.

\n\n

وی با اشاره به اقدام پاسداران نیروی دریایی در دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی بیان کرد: این کار نشان دادن ایران هیچ‌گاه در هیچ عرصه‌ای قامت خود را خم نمی‌کند و در همه حوزه‌ها سربلند است و این مهم نشأت‌گرفته از خون شهدا است.

\n\n

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز در این نشست بابیان اینکه استان بوشهر 10 شهید در عرصه هسته‌ای دارد، گفت: بوشهر از استان‌هایی است که در عرصه نبرد با استعمار و استکبار و هشت سال دفاع مقدس خوب درخشیده است.

\n\n

حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری افزود: در سفر دوروزه معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید به استان بوشهر دیدارهای خوب چهره به چهره ایشان با خانواده ایثارگران استان بوشهر صورت گرفته و تصمیمات خوبی هم برای خدمات بیشتر به خانواده شهدا گرفته‌شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر