سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: درآستانه بزرگداشت دهه مبارک فجر، نمایشگاه شهدا و انقلاب اسلامی روز یکشنبه درآئینی با حضور مسئولان محلی در مدرسه دخترانه فک بندر دیر گشایش یافت.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا،امام جمعه دیر در این آیین گفت: آزادی، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی با جانفشانی شهدا حاصل شد.\n\nحجت الاسلام سید علی حسینی افزود:اکنون نیز عزت، استقلال و امنیت موجود در جامعه مدیون خون پاک شهدا و ایستادگی ملت در برابر ابرقدرت هاست.
کد خبر: ۱۸۸۱۳
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

فکرشهر: درآستانه بزرگداشت دهه مبارک فجر، نمایشگاه شهدا و انقلاب اسلامی روز یکشنبه درآئینی با حضور مسئولان محلی در مدرسه دخترانه فک بندر دیر گشایش یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا،امام جمعه دیر در این آیین گفت: آزادی، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی با جانفشانی شهدا حاصل شد.

\n\n

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود:اکنون نیز عزت، استقلال و امنیت موجود در جامعه مدیون خون پاک شهدا و ایستادگی ملت در برابر ابرقدرت هاست.

\n\n

معاون پرورشی آموزش و پرورش دیرنیز گفت:این نمایشگاه با همکاری بسیج دانش آموزی در قالب 100 قطعه عکس شهدا و دستاوردهای علمی،فنی آوری و نظامی انقلاب اسلامی برپا شده است.

\n\n

اسماعیل مختارزاده با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت 10 روز در دید عموم قراردارد،افزود: در ایام الله دهه مبارک فحر پنج نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی دیگر نیز در مدارس این شهرستان برپا خواهد شد.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر