دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: شروه خواستگاهش دشتی است و درصدد ثبت جهانی شروه هستیم.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمید زارعی امشب در آیین شب‌شعر و شروه انقلاب که در دانشگاه آزاد خورموج برگزار شد، اظهار داشت: شروه با دوبیتی و فایز هم ردیف و صدای دل‌های بی‌قراران مردم جنوب است.\n\nزارعی افزود: شروه خواستگاهش دشتی است و درصدد ثبت جهانی شروه هستیم.\n\nوی ادامه داد: استقبال پرشور مردم نشان می‌دهد هنوز شروه در دشتی هنرممتازی است و از حمایت رئیس فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی خورموج تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۱۹۰۸۸
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

فکرشهر: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: شروه خواستگاهش دشتی است و درصدد ثبت جهانی شروه هستیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمید زارعی امشب در آیین شب‌شعر و شروه انقلاب که در دانشگاه آزاد خورموج برگزار شد، اظهار داشت: شروه با دوبیتی و فایز هم ردیف و صدای دل‌های بی‌قراران مردم جنوب است.

\n\n

زارعی افزود: شروه خواستگاهش دشتی است و درصدد ثبت جهانی شروه هستیم.

\n\n

وی ادامه داد: استقبال پرشور مردم نشان می‌دهد هنوز شروه در دشتی هنرممتازی است و از حمایت رئیس فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی خورموج تشکر می‌کنم.

\n\n

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج نیز گفت: انقلاب با نفس مسیحایی امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و امروز به خاطر نفس مسیحایی آن بزرگوار است که اینجاییم.

\n\n

علیرضا چمکوری افزود: دانشگاه آزاد توجه ویژه‌ای به برنامه‌های فرهنگی دارد و از سال گذشته تاکنون 50 برنامه فرهنگی را برگزار کرده است که دو برنامه طرح ماندگار فرهنگی بوده است و یکی از این برنامه‌ها با عنوان بزرگداشت شهید شاخص ملی شهید مهدوی اجرا شده و بزرگداشت یکی دیگر از مفاخر شهرستان نیز تا پایان سال برگزارمی‌کنیم.

\n\n

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی خورموج سال 81 با 80 دانشجو و2رشته فعالیت خود را آغاز کرد و هم‌اکنون دارای 38 رشته و 2 رشته کارشناسی ارشد و 1200 دانشجوست و تاکنون بیش از 3هزار نفر از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند.

\n\n

چمکوری اضافه کرد: در حوزه پژوهش 100 درصد بودجه را جذب کردیم و 10 طرح پژوهشی اتمام، 5 کارگاه تجهیز و11مقاله در کنفرانس‌های بین‌المللی ارائه داده‌ایم و کتابخانه دانشگاه دارای 20هزار جلد کتاب است و 20 نفر هیئت‌علمی تمام‌وقت نیز در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

\n\n

در ادامه پس از شعرخوانی عباس دلجو درباره دهه فجر پولاد اسماعیلی، حسن صفری، نجیم رضایی، رسول حسینی و مفتون قاید به شروه خوانی پرداختند.

\n\n

منبع: فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر