پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهرک 9 پروژه عمران شهری، ورزشی، فرهنگی و صنعتی دوشنبه به مناسبت دهه فجر و با حضور فرماندار دشتستان در بخش سعدآباد افتتاح و به بهره برداری رسید.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در شهر سعداباد در مجموع با دو هزارو 200 متر مربع مساحت و چهار میلیارد ریال اعتبار و اسفالت خیابان معلم شهر سعداباد به میزان 30 هزار مترمربع و اعتبار پنج میلیارد ریال از جمله این پروژه ها بود.
کد خبر: ۱۹۱۸۳
سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

فکرشهرک 9 پروژه عمران شهری، ورزشی، فرهنگی و صنعتی دوشنبه به مناسبت دهه فجر و با حضور فرماندار دشتستان در بخش سعدآباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در شهر سعداباد در مجموع با دو هزارو 200 متر مربع مساحت و چهار میلیارد ریال اعتبار و اسفالت خیابان معلم شهر سعداباد به میزان 30 هزار مترمربع و اعتبار پنج میلیارد ریال از جمله این پروژه ها بود.

\n\n

همچنین طرح بهسازی دو گلزار چهار مزاری شهدای انقلاب سال 57 شهر سعداباد و هشت سال دفاع مقدس این شهر با اعتبار یک میلیاردو 130میلیون ریال با زیربنای 50 متر مربع افتتاح شد.

\n\n

از دیگر طرح های به بهره برداری رسیده در سعداباد زمین چمن مصنوعی روستایی برمک و سرقنات و خیابان شهدای سرقنات در مجموع با سه میلیارد و 800میلیون ریال اعتبار بود.

\n\n

همچنین یک واحد مرغداری صنعتی 20هزار قطعه ای با سرمایه گذاری هشت میلیارد و 300 میلیون ریال و اشتغالزایی شش نفر در حومه روستای سربست سعدآباد به بهره برداری رسید.

\n\n


\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر