جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس از افتتاح بیمارستان دیر تا پایان امسال خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح چهارشنبه در بازدید از بیمارستان دیر با بیان اینکه بعد از انتخابات مجلس نهم، بیمارستان دیر با هفت درصد پیشرفت فیزیکی همراه بود، گفت: خوشبختانه با همکاری مسئولان شهرستان، استان و وزارت بهداشت و صنعت نفت امروز پیشرفت قابل توجه‌ای داشته و در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.\n\n
کد خبر: ۱۹۱۹۵
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۷

فکرشهر: نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس از افتتاح بیمارستان دیر تا پایان امسال خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح چهارشنبه در بازدید از بیمارستان دیر با بیان اینکه بعد از انتخابات مجلس نهم، بیمارستان دیر با هفت درصد پیشرفت فیزیکی همراه بود، گفت: خوشبختانه با همکاری مسئولان شهرستان، استان و وزارت بهداشت و صنعت نفت امروز پیشرفت قابل توجه‌ای داشته و در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

\n\n

دیر

\n\n

وی با بیان اینکه کلنگ بیمارستان ۳۸ تختخوابی دیر ۲۶ سال قبل به زمین زده شد، اظهار داشت: اعتبار اولیه این پروژه ۷ میلیارد تومان بود اما با تلاش و رایزنی‌های صورت گرفته و همکاری وزارتخانه های بهداشت و نفت توانستیم پنج میلیارد تومان برای موتورخانه از وزارت نفت و ۲ میلیارد برای حوطه سازی از وزارت بهداشت تزریق کنیم.

\n\n

نماینده مردم جنوب استان بوشهر، با بیان اینکه عیدی خوبی در پایان سال به مردم این شهرستان تقدیم خواهیم کرد، اضافه کرد: ناظر مقیم در پروژه مستقر شده است و در تلاش هستیم به انتظار ۲۶ ساله دیری‌ها برای راه‌اندازی بیمارستان ۲۸ تختخواب دیر پایان دهیم.

\n\n

فعالیت شبانه‌روزی چند تیم

\n\n

مدیرعامل مؤسسه الهادی نیز در این بازدید با بیان اینکه چند تیم به صورت شبانه‌روزی در حال کار در بیمارستان دیر هستند، گفت: این پروژه تا بیستم اسفندماه سال جاری ساختمان آن به پایان خواهد رسید و شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

\n\n

جواد زارع‌پور خاطرنشان کرد: در حال حاضر ساختمان بیمارستان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ظرف مدت یک ماه آینده ۱۰ درصد باقی مانده نیز به پایان خواهد رسید.

\n\n

\n\n

این در حالی است که پیش از این مهدی یوسفی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس نیز از پایان کار بیمارستان دیر در سال جاری خبر داده بود و حمزه اعتماد فرماندار شهرستان دیر و حیدر منصوری معاون عمرانی فرمانداری دیر نیز فعالیت چند جانبه در چند جبهه برای تحقق برنامه زمان بندی شده برای افتتاح این بیمارستان در بیستم اسفندماه سال جاری را خواستار شده بودند.

\n\n

در این پروژه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به عنوان کارفرما، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به عنوان پیمانکار، استانداری بوشهر به عنوان ناظر فنی و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز کار تأمین مالی آن را بر عهده داشته‌اند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر