جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان در استان بوشهر گفت: برگزاری انتخابات های مختلف از افتخارات نظام جمهوری اسلامی و راهکار مشارکت مردم در تعیین سرنوشت آنان است و تزئینی نیست...
کد خبر: ۱۹۳۲۳
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: برگزاری انتخابات های مختلف از افتخارات نظام جمهوری اسلامی و راهکار مشارکت مردم در تعیین سرنوشت آنان است و تزئینی نیست.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: شرکت در انتخابات به عنوان یک تکلیف عبادی و سیاسی از راههای مشارکت و همراهی مردم در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و ادامه انقلاب است.

\n\n

وی اظهار کرد: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات باعث تحکیم، اعتبار، پشتوانه، عزت، تثبیت، و بیمه نظام جمهوری اسلامی و زمینه ساز یاس و ترس دشمن از این انقلاب است.

\n\n

مصلح بیان کرد: وقتی دشمن از حضور مردم بعنوان پشتوانه ای محکم و قوی برای نظام مطمئن شد از صدمه زدن به انقلاب مایوس و به سمت ایجاد تعامل مثبت و پذیرفتن نظام جمهوری اسلامی حرکت می کند.

\n\n

وی گفت: حضور در عرصه انتخابات بیانگر تجدید بیعت با امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب و تجدید نیرو برای ملت بزرگ ایران اسلامی است.

\n\n

امام جمعه برازجان افزود: کسانی باید به مجلس شورای اسلامی راه یابند که متعهد، متخصص، انقلابی، ولایتمدار و آگاه به مسایل روز باشند.

\n\n

وی تاکید کرد: انتخابات باید منجر به ایجاد وحدت و همبستگی شود نه تفرقه و تشتت را برای جامعه به دنبال داشته باشد.

\n\n

امام جمعه برازجان با اشاره به نزدیک شدن به شروع تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدها با تمکین به اجرای قانون انتخابات در برنامه های تبلیغاتی به جای تخریب ، خود و برنامه هایشان را به مردم معرفی کنند.

\n\n

شهر برازجان با 100 هزار نفر جمعیت مرکز شهرستان 250 هزار نفری دشتستان است.

\n\n

شهرستان دشتستان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

\n\n

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند همزمان با دیگر نقاط کشور در استان بوشهر برگزار می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر