يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
طی 12 ساعت؛
فکرشهر: رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان از بر جای گذاشتن 2 کشته و 5 مصدوم در دو سانحه رانندگی در دشتستان خبر داد...
کد خبر: ۱۹۳۲۴
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

فکرشهر: رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان از بر جای گذاشتن 2 کشته و 5 مصدوم در دو سانحه رانندگی در دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمدعلی دهقان با تایید وقوع 2 تصادف خونین در دشتستان اظهار داشت: بر اثر 2 حادثه خونین رانندگی در شهرستان دشتستان، 2 نفر کشته و 5 نفر مصدوم شدند.

\n\n

وی افزود: در تصادفی که صبح امروز رخ داد، بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محور دالکی به برازجان یک نفر که راکب موتورسیکلت بود جان باخت.

\n\n

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان به فارس گفت: بلافاصله پس از وقوع تصادف و اعلام به اورژانس دشتستان، آمبولانس مجهز به محل حادثه اعزام شد که به دلیل شدت جراحات وارده، قبل از رسیدن آمبولانس این جوان 20 ساله جان خود را از دست داد.

\n\n

دهقان یادآور شد: همچنین بر اثر تصادفی که دیشب رخ داد نیز یک نفر فوت شد و 5 نفر نیز به شدت زخمی شدند.

\n\n

وی ابراز داشت: در این حادثه خونین، یک دستگاه وانت نیسان با پژو پارس برخورد کرد که یک نفر در زمان حادثه جان خود را از دست داد.

\n\n

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان بیان کرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه، اورژانس جاده‌ای به محل اعزام و نسبت به انتقال مصدومان تصادف به بیمارستان شهر برازجان اقدام کردند.

\n\n

دهقان یادآور شد: تیم‌های مختلف اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان در هر شرایطی آماده کمک به مردم و امدادرسانی در حوادث هستند و امیدوار هستیم که بتوانیم خدمتی شایسته به مردم ارائه کنیم.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر