دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر: عصر امروز مبین کرباسی، کاندیدای اصلاح طلب شهرستان بوشهر در راستای کمک به اجماع و پیروزی تفکر سیاسی اش، طی بیانیه ای حمایت خود را از عبدالحمید خدری اعلام داشت.\n\nبه گزارش فکرشهر، در این بیانیه که نسخه ای از آن به این پایگاه خبری ارسال شده آمده است: \n\n \n\nيا مَن يَعلمٌ ما فِي الضّمير\n\nدر طریقت پیش سالک هرچه آيد خیر اوست / در صراط المستقیم ای دل کسی گمراه نیست
کد خبر: ۱۹۴۵۲
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶

فکرشهر: عصر امروز مبین کرباسی، کاندیدای اصلاح طلب شهرستان بوشهر در راستای کمک به اجماع و پیروزی تفکر سیاسی اش، طی بیانیه ای حمایت خود را از عبدالحمید خدری اعلام داشت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این بیانیه که نسخه ای از آن به این پایگاه خبری ارسال شده آمده است: 

\n\n

 

\n\n

يا مَن يَعلمٌ ما فِي الضّمير

\n\n

در طریقت پیش سالک هرچه آيد خیر اوست / در صراط المستقیم ای دل کسی گمراه نیست

\n\n

سر تعظیم و ارادت خاص خود را فرو مي آورم به پیشگاه عزیزانی که حق همراهی و همدلی خود را در این مدت نسبت به اينجانب به تمام  معنا ادا نمودند.
\nنیت قلبي من از ورود  به عرصه انتخابات چیزی نبود، جز این که فرزندی صالح و آباداندیش باشم برای پدران و مادران ، دوست و برادری دلسوز برای هم نسل ها و پدری دور اندیش برای فرزندان آینده  ي استان عزیزم بوشهر.
\nمردم شریف و متفکر بوشهر خود ، بهتر می دانند که در شرایط حساس کنونی کدام کاندیدای محترم، اصلح است تا وی را به نمایندگی خود انتخاب نمایند .
\nبنده با در نظر گرفتن تمام جوانب و پس از رایزنی فراوان  با بزرگان و اعضای ستاد خود در بین کاندیداهاي  محترم حاضر در عرصه انتخابات ، جناب آقای عبدالحمید خدری را توانمندتر یافته و از ایشان حمایت می نمايم.

\n\n

با احترام به تمام انديشه ها
\nمبين كرباسي
\nبيست و هشتم بهمن ماه يكهزار و سيصد و نود و چهار

\n\n

 

\n\n

طبق شنیده های فکرشهر، عبدالحمید خدری، طی روزهای آینده به عنوان گزینه اصلاح طلبان و حامیان دولت معرفی خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر