شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: آئین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با حضور رئیس سازمان بهزیستی برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از مهر،  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر ظهر پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان بوشهر اظهار داشت: سازمان بهزیستی وظیفه و رسالت بسیار مهمی در ارائه خدمات به جامعه تحت‌پوشش بر عهده دارد.\n\nسعید‌ زرین‌فر اضافه کرد: یکی از اقدامات مهم سازمان بهزیستی، رسیدگی به محرومین و اقشار آسیب‌پذیر است که این موضوع باعث می‌شود تا شاهد توسعه عدالت و عدالت‌خواهی در جامعه باشیم.
کد خبر: ۱۹۴۵۳
پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵

فکرشهر: آئین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با حضور رئیس سازمان بهزیستی برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر،  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر ظهر پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان بوشهر اظهار داشت: سازمان بهزیستی وظیفه و رسالت بسیار مهمی در ارائه خدمات به جامعه تحت‌پوشش بر عهده دارد.

\n\n

سعید‌ زرین‌فر اضافه کرد: یکی از اقدامات مهم سازمان بهزیستی، رسیدگی به محرومین و اقشار آسیب‌پذیر است که این موضوع باعث می‌شود تا شاهد توسعه عدالت و عدالت‌خواهی در جامعه باشیم.

\n\n

وی در ادامه با اشاره اهمیت مقابله با آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد: برای مقابله با این آسیب‌ها باید رویکرد پیگیری در اولویت قرار گرفته و طرح‌ها و برنامه‌های مختلف بر این اساس طرح‌ریزی شود.

\n\n

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر تصریح کرد: یکی از هدف‌های سازمان بهزیستی، ایجاد عدالت اجتماعی است که در استان بوشهر نیز استاندار و دیگر مسئولان تاکید ویژه‌ای بر آن دارند.

\n\n

همکاری ۳۰۰ مرکز خصوصی با بهزیستی

\n\n

مدیرکل سابق بهزیستی استان بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: سازمان بهزیستی خدمات متنوعی را ارائه می‌کند و در استان بوشهر نیز شاهد ارائه خدمات بسیار خوبی هستیم که این خدمات فقط با دلی پاک محقق می‌شود.

\n\n

حسین اسدی راد به اجرای طرح‌های مختلف اجتماعی در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: سازمان بهزیستی در اغلب سیاست‌گذاری‌های اجتماعی استان بوشهر حضور دارد و کمتر حرکت اجتماعی بدون حضور بهزیستی اجرا می‌شود.

\n\n

وی با اشاره به همکاری ۳۰۰ مرکز خصوصی با سازمان بهزیستی، اضافه کرد: در استان بوشهر ۱۲۰ سازمان مردم‌نهاد، ۱۸۰ مهدکودک بخش خصوصی و ۳۵ مرکز خیریه با سازمان بهزیستی همکاری دارند.

\n\n

مدیرکل سابق بهزیستی استان بوشهر، اجرای طرح‌های امید اجتماعی را به عنوان یکی از برنامه‌های مهم اجتماعی در استان بوشهر عنوان کرد و افزود: سازمان بهزیستی در این طرح که نتیجه آن توسعه نشاط و شادابی در جامعه است همکاری خوبی دارد.

\n\n

بهزیستی نیازمند حمایت است

\n\n

مدیرکل جدید بهزیستی استان بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: سازمان بهزیستی یکی از نهادهای حمایتی است که در برخی موارد برای ارائه خدمات خود به جامعه نیازمند حمایت دیگر دستگاه‌ها است.

\n\n

خدیجه پوربهی خواستار همکاری مسئولان با برنامه‌های بهزیستی در استان بوشهر شد و خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی به تنهایی نمی‌تواند مشکلات این حوزه را رفع کند و در این راه نیازمند همکاری دیگر نهادها و دستگاه‌ها است.

\n\n

وی از توجه ویژه به سمن‌ها و کانون‌های معلولان خبر داد و اضافه کرد: در راه دستیابی به موفقیت در بهزیستی استان بوشهر از توان فکری نخبگان و خرد جمعی استفاده کرده و به نیروهای جوان نگاه ویژه‌ای داریم.

\n\n

در این آئین با تقدیر از تلاش‌های حسین اسدی‌راد، خدیجه پوربهی به‌عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان بوشهر معرفی شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر