دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همه نامزدها به نتایج انتخابات تمکین کنندامام جمعه برازجان گفت: همه نامزدها به نتایج انتخابات تمکین کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: دشمن‌شناسی و شناخت دشمن اهمیت زیادی دارد و تمام شکست جوامع در طول تاریخ به دلیل عدم شناخت دقیق دشمن بوده است که ما نیز باید مراقب دشمن باشیم.\n\nوی به 18 اسفند روز امور تربیتی اشاره کرد و افزود: تربیت در کنار تعلیم ضروری است و در اسلام به تزکیه نفس تاکید فراوانی شده و آموزش و پرورش در این مسیر وظیفه مهمی بر عهده دارد.
کد خبر: ۱۹۶۶۸
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۴

فکرشهر: همه نامزدها به نتایج انتخابات تمکین کنندامام جمعه برازجان گفت: همه نامزدها به نتایج انتخابات تمکین کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: دشمن‌شناسی و شناخت دشمن اهمیت زیادی دارد و تمام شکست جوامع در طول تاریخ به دلیل عدم شناخت دقیق دشمن بوده است که ما نیز باید مراقب دشمن باشیم.

\n\n

وی به 18 اسفند روز امور تربیتی اشاره کرد و افزود: تربیت در کنار تعلیم ضروری است و در اسلام به تزکیه نفس تاکید فراوانی شده و آموزش و پرورش در این مسیر وظیفه مهمی بر عهده دارد.

\n\n

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: حفاظت از دستاوردهای انقلاب و توجه جدی به نقش مهم معلمان در فعالیت‌های تربیتی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

\n\n

مصلح به هفته احسان و نیکوکاری اشاره و تصریح کرد: کمک به کودکان بی‌بضاعت و بی‌سرپرست و یتیم باید مورد توجه مردم و به ویژه خیران باشد و اطمینان داریم که مردم نوعدوست ایران اسلامی در این راستا بار دیگر تلاش می‌کنند.

\n\n

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم نجف‌آباد اشاره کرد و یادآور شد: رهبر انقلاب از مردم خواستند که از ادبیات سیاسی دشمن استفاده نکنند و ما نباید از تعابیر دشمنان استفاده کنیم.

\n\n

امام جمعه برازجان ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب همچنین تاکید کردند که در انتخابات باید بصیرت لازم را داشته باشیم و به عنوان تکلیف الهی در این امر مهم مشارکت کنیم.

\n\n

مصلح با اشاره به مطرح شدن بحث نفوذ توسط رهبر انقلاب گفت: معظم له تاکید کردند که آمریکا برای نفوذ در منطقه و به ویژه ایران اسلامی نقشه کشیده و تلاش دارد که افراد نفوذی را وارد مراکز تصمیم‌گیر کند.

\n\n

وی افزود: وقتی دشمن از کسی تعریف و تمجید می‌کند باید فورا ابراز برائت کنند و نباید به دشمن اجازه دهند که سوء استفاده کند.

\n\n

امام جمعه برازجان با توصیه به مردم برای تسریع در رای دادن گفت: مردم در رای دادن تسریع کنند و این کار را به ساعات پایانی موکول نکنند.

\n\n

مصلح یادآور شد: انتخابات در ایران اسلامی همواره سالم‌ترین انتخابات بوده و از نامزدها و طرفداران آنها می‌خواهم همانگونه که در ایام تبلیغات رعایت کردند، امروز هم تا پایان شمارش آرا و بعد از آن، آرامش داشته باشند و حرکتی نکنند که تفرقه‌افکنانه باشد.

\n\n

وی افزود: مجریان و ناظران انتخابات تاکنون عملکرد خوبی داشته‌اند و امیدوار هستیم تا پایان چنین روندی حاکم باشد و نمایندگانی شایسته برای پیشرفت استان انتخاب شود.

\n\n

مصلح گفت: همه نامزدها و طرفداران آنها به نتیجه انتخابات تمکین کنند و به شایعات توجهی نکنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر