سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل دفتر زیست بوم های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ۲۵ اولویت پژوهشی این معاونت برای درخواست همکاری از نهادهای دانشگاهی و پژوهشی نهایی و به زودی اعلام می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، داود میرشکار روز چهارشنبه در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از اعلام اولویت‌های پژوهشی معاونت محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست خبر داد و گفت: به منظور رفع نواقص موجود در طرح های مطالعاتی محیط زیست دریایی، ۲۵ اولویت پژوهشی این معاونت برای درخواست همکاری از نهادهای دانشگاهی و پژوهشی نهایی و به زودی اعلام می شود.
کد خبر: ۱۹۸۷۳
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

فکرشهر: مدیرکل دفتر زیست بوم های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ۲۵ اولویت پژوهشی این معاونت برای درخواست همکاری از نهادهای دانشگاهی و پژوهشی نهایی و به زودی اعلام می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، داود میرشکار روز چهارشنبه در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از اعلام اولویت‌های پژوهشی معاونت محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست خبر داد و گفت: به منظور رفع نواقص موجود در طرح های مطالعاتی محیط زیست دریایی، ۲۵ اولویت پژوهشی این معاونت برای درخواست همکاری از نهادهای دانشگاهی و پژوهشی نهایی و به زودی اعلام می شود.

\n\n

وی افزود: حفاظت از تنوع زیستی دریای خزر، عمان و خلیج فارس برعهده معاونت دریایی سازمان محیط زیست است که در این راستا فعالیت هایی را انجام داده است.

\n\n

میرشکار گفت: حفاظت از لاک پشت های دریایی یکی از این برنامه ها است که این طرح در استان های بوشهر، سیستان و بلوچستان و هرمزگان انجام شده است و پایش پستانداران دریایی از دیگر طرح های این معاونت است که با همکاری سمن های زیست محیطی در سواحل شمالی و جنوبی کشور در حال اجرا است.

\n\n

وی افزود: اجرای این طرح در خورموسی، پارک دیر و نخیلو تمام شده و در سواحل مکران در حال انجام است که امیدواریم هرچه زودتر کامل شود. طرح مطالعاتی سواحل گواتر با همکاری استان سیستان و بلوچستان و پاکستان در دست اجرا است.

\n\n

وی گفت: در سواحل شمالی کشور نیز رسیدگی به وضعیت فک های خزری در دست اجرا است و تاکنون تعداد زیادی فک گرفتار در تورهای صیادی آزادسازی شدند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر