جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: برترین های مسابقات کشوری دراگون بوت در بوشهر معرفی شدند .\nبه گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، رئیس انجمن دراگون بوت استان بوشهر گفت: دراین رقابت ورزشی 18 تیم با نزدیک به 400ورزشکار ازتهران، آذربایجان غربی و بوشهر در خلیج فارس پارو زدند.\nپرویز فرزین پور افزود: ورزشکاران در سه گروه سنی کمتر از 23 سال ، آزاد و بیشتر از 40 سال در مسافت 200 متر و 2 کیلومتر رقابت کردند.\nوی اضافه کرد: بوشهر با 13 تیم بیشترین شرکت کننده را در این دوره از مسابقات داشت.
کد خبر: ۱۹۹۴۵
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶

فکرشهر: برترین های مسابقات کشوری دراگون بوت در بوشهر معرفی شدند .
\nبه گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، رئیس انجمن دراگون بوت استان بوشهر گفت: دراین رقابت ورزشی 18 تیم با نزدیک به 400ورزشکار ازتهران، آذربایجان غربی و بوشهر در خلیج فارس پارو زدند.
\nپرویز فرزین پور افزود: ورزشکاران در سه گروه سنی کمتر از 23 سال ، آزاد و بیشتر از 40 سال در مسافت 200 متر و 2 کیلومتر رقابت کردند.
\nوی اضافه کرد: بوشهر با 13 تیم بیشترین شرکت کننده را در این دوره از مسابقات داشت.
\nرئیس انجمن دراگون بوت استان بوشهر گفت: در مسافت 200 متر و در رده سنی آزاد، تیم‌های پرشین گلف بوشهر، شهروندتهران و پاردایس بوشهر، در رده سنی کمتر از 23 سال، تیم‌های سکان، شهید زارعی و دولاب هر سه از بوشهر و در رده بیشتر از 40 سال سکان بوشهر، شهروند تهران و جاشو بوشهر به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
\nفرزین پور ادامه داد: در مسافت 2 کیلومتر نیز در رده سنی آزاد تیم‌های شهروند تهران، پرشین گلف و سکان بوشهر و در رده بیشتر از 40 سال سکان بوشهر، شهروند تهران و جاشو بوشهر به عنوان های اول تا سوم رسیدند.
\nمسابقات بانوان هم هفته آینده به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود.
\nبوشهر با داشتن 11 باشگاه دراگون بوت یکی از استان‌های فعال دراین رشته ورزشی است و اژدهاسواران این استان مقام سومی مسابقات جهانی ایتالیا و مقام پنجمی مسابقات جهانی اسپانیا را در کارنامه خود دارند.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر