جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست فرماندهی انتظامی دشتستان گفت: باند سارقان احشام و اماکن دولتی در این شهرستان با رصد اطلاعاتی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند...
کد خبر: ۲۰۰۱۰۸۲
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳

فکرشهر: سرپرست فرماندهی انتظامی دشتستان گفت: باند سارقان احشام و اماکن دولتی در این شهرستان با رصد اطلاعاتی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ مهدی روان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام و اماکن دولتی در روستا‌های بخش‌های «شبانکاره و آب‌پخش» شهرستان دشتستان، رسیدگی به موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان با انجام تلاش‌های شبانه روزی موفق شدند باند هفت نفری از سارقان احشام و اماکن را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در عملیات‌های جداگانه به صورت ضربتی و غافلگیرانه، متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به ۶ فقره سرقت احشام و اماکن یادآورشد: مقادیری قابل توجهی اموال مسروقه از آن‌ها کشف شده است.

روان تصریح کرد: تحقیقات جهت کشف سرقت‌های احتمالی دیگر متهمان و تکمیل پرونده کماکان ادامه دارد و هر هفت متهم روانه زندان برازجان شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده کارآگاهان مشخص شد سرقت‌هایی که توسط این سارقان انجام شده از اماکن و دامداری‌های با ضریب پایین امنیتی بوده، لذا به دامداران و صاحبان احشام توصیه می‌شود نسبت به مقاوم سازی، ارتقا حفاظت فیزیکی و استفاده از تجهیزات ضد سرقت در محل نگهداری دام‌ها اقدام کنند و موارد مشکوک را به پلیس اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر