جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: با ورود سامانه بارشی جدید از اواخر وقت امروز بارش شدید باران همراه با رعد و برق و تندباد برای نقاط مختلف استان پیش بینی می‌شود...
کد خبر: ۲۰۰۱۵۹۱
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲

فکرشهر: مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: با ورود سامانه بارشی جدید از اواخر وقت امروز بارش شدید باران همراه با رعد و برق و تندباد برای نقاط مختلف استان پیش بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی جدید از اواخر وقت امروز تا ۳۰ آبان شاهد افزایش ناپایداری‌های جوی، بارش شدید باران، رگبار، رعد و برق، تند باد‌های لحظه‌ای و بارش تگرگ در مناطق مستعد خواهیم بود.

آقای دهقانی افزود: بارش شدید همراه با تندباد باعث آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها می‌شود و احتمال بروز خسارت در زیر ساخت‌ها وجود دارد.

وی گفت: ضمن صدور هشدار سطح نارنجی جوی و دریایی تاکید می‌شود همه دستگاه‌های اجرایی مسئول و ستاد‌های استانی و شهرستان‌ها ضمن آماده باش کامل نسبت به انجام اقدامات پیشگیرانه و اطلاع رسانی عمومی اقدام کنند.

دهقانی افزود: به مردم هم توصیه می‌شود در این مدت از تردد در مناطق پر خطر، ارتفاعات، مسیر‌های سیلابی، تردد‌های دریایی و نشستن در سواحل خودداری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر