يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۶۹۲
چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر یکی از بیماری‌های مهم استان را قلبی و عروقی دانست و گفت: برای توسعه زیرساخت‌های بیمارستان قلب بوشهر لازم است حداقل نسبت به افزایش ۲۰۰ تخت با امکانات و تجهیزات کامل اقدام شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، مهدی مهرانگیز به مناسب سالروز ولادت حضرت زینب (س) و به‌منظور تجلیل از پرستاران در بازدید از بیمارستان قلب بوشهر تلاش و خدمات پرستاران و کادر درمان را ستود و اظهار داشت: خدمات و فعالیت پرستاران و پزشکان و دیگر دست‌اندرکاران به‌صورت شبانه‌روزی است که درخور تحسین است.

وی با تأکید بر توجه به تحقق مطالبات و پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای پرستاران و پزشکان گفت: دادگستری استان بوشهر در هر جایی که نفع آن به مردم استان باشد ورود می‌کند و در این حوزه نیز برای ارتقا سلامت توسعه زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی برای حل مشکلات در کنار مردم قرار دارد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با قدردانی از اقدامات رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بر توسعه زیرساخت‌های مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر تأکید کرد و گفت: این بیمارستان دارای ۶۰ تخت بستری است که با توجه به اینکه یکی از بیماری‌های مهم استان بوشهر قلبی و عروقی است این ظرفیت کم است و باید حداقل تخت‌های درمانی تا ۲۰۰ تخت افزایش داده شود تا مردم استان بوشهر مجبور نشوند برای درمان به دیگر نقاط کشور سفر کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر