جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۷۹۳
شنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی وزش باد‌های شمالی روی خلیج فارس و سواحل استان تا فردا بعد از ظهر شنبه تداوم دارد.

به گزارش فکرشهر، "پیام مساعدی" روز جمعه در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: در این مدت خلیج فارس نیز مواج و متلاطم متناوب پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: از روز یکشنبه تا سه‌شنبه وضعیت آرامی برای استان و دریا پیش‌بینی می‌شود و مجدد از ظهر سه‌شنبه بر سرعت وزش باد‌های شمالی روی خلیج فارس افزوده خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: امروز در برخی نقاط استان به‌ویژه مناطق مرکزی و جنوبی بارش پراکنده باران و گاهی همراه با رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

مساعدی ادامه اد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری به‌تدریج کاهش ابر، طی ساعت‌‎هایی وزش باد، در برخی نقاط بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‎شود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد در استان بوشهر به طور غالب شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ گاهی بیش از ۴۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی اظهار کرد: در مدت یاد شده ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتی‌متر و در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌‎شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۰:۰۹، مد اول ساعت ۰۵:۳۶، جزر دوم ساعت ۱۱:۱۱ و مد دوم ساعت ۱۷:۵۶ خواهد بود.

مساعدی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته گناوه با ۱۳ و شهرهای، دیر، کنگان و عسلویه با ۳۰ درجه سانتیگراد به ترتیب کمترین و بیشترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر