جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
هفته هفتم از سری رقابت‌های مرحله نخست لیگ دسته سوم فوتبال کشور بعد از ظهر سه‌شنبه ۲۱ آذرماه، شاگردان امین فتحی در ورزشگاه تختی لردگان به مصاف تیم شاهین لردگان رفتند که در نهایت پرسپولیس برازجان با نتیجه ۴ بر ۲ شاهینی‌ها را در خانه به زانو در آورد...
کد خبر: ۲۰۰۲۴۶۰
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
فکرشهر

هفته هفتم از سری رقابت‌های مرحله نخست لیگ دسته سوم فوتبال کشور بعد از ظهر سه‌شنبه ۲۱ آذرماه، شاگردان امین فتحی در ورزشگاه تختی لردگان به مصاف تیم شاهین لردگان رفتند که در نهایت پرسپولیس برازجان با نتیجه ۴ بر ۲ شاهینی‌ها را در خانه به زانو در آورد.

گل‌های پرسپولیس را حکیم حزباوی‌پور در دقایق ۲۸ و ۶۰، بهمن جهان‌تیغ در دقیقه ۳۰ و سعید مهرعلی در دقیقه ۸۰ به ثمر رساندند. لازم به ذکر است، برازجانی‌ها با این پیروزی و با ۱۳ امتیاز به صدر جدول صعود کردند.

سرمربی پرسپولیس برازجان: صدر جدول حق ماست / خداراشکر که توانستیم با دست پر برگردیم

سرمربی پرسپولیس برازجان پس از برد تیمش مقابل شاهین لردگان گفت: بازی مهم و حساسی داشتیم چراکه سه امتیاز این بازی ما را به صدر می‌رساند. علی رغم اینکه بازی خارج از خانه بود و شرایط سختی را طی کردیم تا به لردگان رسیدیم، ولی خداراشکر صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم حساسیت این بازی را درک کرده بودند.

پرسپولیس برازجان با شکست لردگان به صدر جدول رسید

فتحی ادامه داد: علی رغم اینکه در ابتدای بازی ما به دو گل رسیدیم باتوجه به جو شلوغی که روی پلکان لردگان وجود داشت متاسفانه داور سوت‌ها را یک‌طرفه کرد و بازی مساوی شد.

وی اضافه کرد: در بین دو نیمه، صحبت‌هایی که با بچه‌ها کردیم مصمم شدیم در نیمه دوم سه امتیاز را کسب کنیم و صدر را پس بگیریم که حق این تیم است و خداراشکر بازیکنانم با انگیزه و تعصب خاصی توانستند دو گل دیگر وارد دروازه حریف کنند و با دست پر به شهرمان برگردیم.

سرمربی پرسپـولیس برازجان در پایان اظهار داشت: جا دارد تشکری داشته باشم از هوادارن عزیز باشگاه پرسپولیس که مشتاقانه نتایج ما را دنبال می‌کنند و همچنین تشکر و قدردانی می‌کنم از شهردار محترم، اعضای محترم شورای شهر، فرماندار و نماینده دشتستان در مجلس که با حمایت‌هایشان، ما توانستیم به لردگان اعزام شویم.

منبع: فکرشهر
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر