يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۱۲۷
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

فکرشهر: نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی ایران در بوشهر با حضور شماری از مسئولان کشوری و استانی در محل نمایشگاه‌های بین المللی این استان گشایش یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین اللمللی استان بوشهر عصر سه‌شنبه در این آیین گفت: در نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی ۶۷ شرکت در قالب ۴۷ غرفه در حوزه کشتی سازی، تعمیرات کشتی، مهندسی دریایی، تجهیزات لایروبی و خدمات دریایی در حوزه بیمه و بانک حضور دارند.

" حسین نامور " افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه معرفی ظرفیت استان‌ها در حوزه دریا و دریانوردی، انتقال تجارب و تکنولوژی و فراهم سازی زمینه فعالیت در سیاست‌های ۹گانه توسعه دریامحور ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه و میزگرد‌های آموزشی برای بومی سازی قطعات تحریمی و بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری بنادر از جمله برنامه‌های جانبی نخستین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی ایران در بوشهر است.

نامور یادآور شد: نمایشگاه یاد شده از امروز تا جمعه ۱۵ دی ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ پذیرای بازدید کنندگان است.

رئیس دانشگاه خلیج فارس نیز در این آیین گفت: با دریافت مجوز از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پردیس مشترک دانشگاه و پارک علم و فناوری خلیج فارس براساس مزیت منطقه‌ای دریا و مسائلی در حوزه انرژی، کشاورزی و زیست محیطی راه اندازی خواهد شد.

"حسن مدرسی "افزود: تعامل دانشگاه و پارک علم و فناوری خلیج فارس در سطح استان بوشهر بدون زمینه رشد و توسعه بیشتر این استان را فراهم می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر