جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۹۴۱
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

فکرشهر: رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در استان بوشهر گفت: ۸ داوطلب دیگر در استان بوشهر مجوز تأیید برای ورود به رقابت مجلس دوازدهم را از شورای نگهبان دریافت کردند و در مجموع تعداد داوطلبان تأیید شده به ۱۴۲ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، خلیل رضایی در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به بررسی صلاحیت‌های داوطلبان نمایندگی مجلس در هیئت‌های اجرایی، نظارت و شورای نگهبان اظهار داشت: در ادامه فرآیند قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان ۸ داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان را مورد تأیید قرار داد.

وی با بیان اینکه تعداد کل داوطلبان تأیید شده استان بوشهر به ۱۴۲ نفر رسیده است گفت: تاکنون از ۲۴۱ داوطلب واجد شرایط ثبت‌نام انتخابات مجلس دوازدهم در استان بوشهر افزون بر ۵۸ درصد تأیید شده‌اند.

رضایی اضافه کرد: با توجه به اینکه تا ۱۹ بهمن ماه فرصت رسیدگی به شکایت صلاحیت نامزد‌های انتخاباتی مجلس وجود دارد، امکان تغییر در تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی وجود دارد.

سخنگوی هیئت نظارت شورای نگهبان در استان بوشهر با اشاره به نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ۴ داوطلب برای کاندیداتوری مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر ثبت کرده‌اند که پس از طی مراحل قانونی و بررسی‌های صورت گرفته توسط شورای نگهبان، تا این مرحله صلاحیت ۲ نفر مورد تأیید قرار گرفته است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جمعه ۱۱ اسفند برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر