پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۲۰۰۴۰۲۲
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰

فکرشهر: سایت جنایی نوشت: بازپرس جنایی از شروع رسیدگی به پرونده قتل دختری خبر داد که در هند به دست اقوامش کشته شده است.

رسیدگی به پرونده قتل این دختر جوان که پدرش تاجری ایرانی است هفته گذشته در دادسرای جنایی تهران آغاز شد.

در حال حاضر پرونده این قتل در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران رسیدگی می‌شود و بازپرس محمد مهدی براعه دستورات لازم را برای تحقیقات صادر کرده است.

جسد این دختر جوان چهارشنبه هفته گذشته از طریق پروازی که از هندوستان به مقصد فرودگاه امام خمینی انجام شد، به تهران آورده شد. پس از اطلاع موضوع به بازپرس براعه خانواده این مقتول از عموی او و چهار نفر دیگر که در قتل نقش داشتند شکایت کردند.

گزارش‌های پزشکی قانونی که همراه جسد بود حکایت از آن داشت که دختر جوان بر اثر ضربه چاقو به گردنش فوت شده است.

همچنین خانواده دختر کشته شده در اظهارات اولیه خود گفته بودند: سرعموی مقتول خواستگار او بود و احتمالا به خاطر اینکه دختر و خانواده‌اش جواب منفی داده‌اند، زمانی که دختر کشته شده و خانواده‌اش در هندوستان مهمان خانه عمویش بودند، دست به قتل زدند.

شواهد اولیه حکایت از آن دارد که میزبان و چهار مرد با چاقو و چوب به دختر جوان و خانواده او حمله کردند که در این بین چند نفراز اعضای خانواده زخمی شدند و این دختر نیز با ضربه عمویش به قتل رسید.

در حال حاضر بازپرس براعه دستور داده جسد دختر حوان به پزشکی قانونی برده شود تا علت مرگش مشخص شود.

همچنین از فردا مکاتبات قضایی انجام می‌شود تا قاتل و همدستانش برای تحقیقات و محاکمه از هندوستان به ایران منتقل شوند. در مجموع تحقیقات در مورد این پرونده هنوز در مراحل مقدماتی است و باید تحقیقات کامل شود تا مشخص شود اطلاعات اولیه تا چه حد صحت دارد و قاتل اصلی کیست.

پیشتر برخی رسانه‌های هندی گزارش داده بودند پدر دختر کشته شده که تاجر پوشاک است، یک سال پیش به هند رفت و دختر جوان هم پنج ماه اخیر را در هند اقامت داشت، چون برای خرید جهزیه به آنجا رفته بود. اما متهمان مدت‌ها بود در هندوستان زندگی می‌کردند و در حال حاضر چهارنفر توسط پلیس هند در رابطه با این قتل بازداشت شده‌اند، که یکی از بازداشت شدگان عموی مقتول و سه متهم دیگر پرونده از اقوام او هستند که پلیس هند اعلام کرده همگی ایرانی هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر