دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هواشناسی بوشهر از نفوذ سامانه ناپایدار جو به استان از روز شنبه آینده و بارش...
کد خبر: ۲۰۰۴۴۹۸
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰

فکرشهر: هواشناسی بوشهر از نفوذ سامانه ناپایدار جو به استان از روز شنبه آینده و بارش پراکنده باران در روز یک‌شنبه خبر داد.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا روز جمعه با تداوم وزش باد‌های شمالی روی دریا، به‌ویژه در مناطق ساحلی و فراساحل مرکزی و جنوبی استان، خلیج فارس متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

زهرا راستگو افزود: همچنین از روز شنبه با نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار جو و افزایش پوشش ابر، وقوع بارش پراکنده باران برای روز یک‌شنبه پیش‌بینی می‌شود.

وی آسمان استان را تا فردا، بیشتر صاف گاهی غبار محلی، در برخی ساعت‌ها وزش باد و و فردا در برخی مناطق غیر ساحلی مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی کرد.

معاون هواشناسی بوشهر اضافه کرد:جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی با سرعت ۱۶ تا ۴۶ و در فراساحل تا ۵۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتی‌متر پیش‌بینی می‌شود.

به گفته راستگو، فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول ساعت ۰۱:۳۰ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۸:۰۰، جزر دوم ساعت ۰۹:۴۰ و مد دوم ساعت ۱۸:۰۰ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر