پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: در آینده جنگ، جنگ ِآب است و اگر نتوانیم همین منابع آبی موجود را کنترل کنیم، تبدیل به فاجعه می‌شود...
کد خبر: ۲۰۰۵۵۱۰
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

فکرشهر: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: پروژه پل خلیج فارس منتهی به جزیره قشم، ۱۰ سال روی زمین مانده بود که بنا شد مجموعه دریایی قرارگاه تا سال آینده این پروژه را به اتمام برساند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء، (ص) با بیان این‌که آب مایه حیات انسان‌ها است و متخصصان قرارگاه خاتم‌الانبیاء، (ص) این نوع محصول دانش بنیان توانستند جلوی هدر رفت آب را بگیرند، گفت: این اقدام می‌تواند باعث خوشحالی و امیدواری مردم رو باشد، اما این حرکت اول خانواده قرارگاه خاتم‌الانبیاء است و قطعاً متخصصان قرارگاه می‌توانند به محصولات بهتر از این دست پیدا کنند.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء، (ص) در ادامه تاکید کرد: در آینده جنگ، جنگ ِآب است و اگر نتوانیم همین منابع آبی موجود را کنترل کنیم، تبدیل به فاجعه می‌شود.

سردار عابد با بیان اینکه تا تولید بتن پارچه‌ای یک پیش قدمی بود و پیش قدم بودن هم هزینه دارد و باید به حرکت‌مان در تولید این نوع از محصولات سرعت ببخشیم، گفت: در هفته اخیر دو پروژه مهم پسماند و پساب در استان آذربایجان شرقی و مترو در استان فارس را به افتتاح رساندیم و در موضوع‌ای سی تی هم انجام اقدامات مهمی مطرح است که در جلسه با وزیر ارتباطات توافقات خوبی انجام شد که وارد جزئیات آن نمی‌شوم، اما اقدام به اجرای این پروژه‌ها جای تبریک دارد.

وی با اشاره به ورود قرارگاه به میادین نفتی و گازی ادامه داد: در میادین مشترک که سالیان درازی هیچ نهادی نزدیک آن هم نمی‌شد با ریسک بزرگ وارد شدیم و الان مشغول فعالیت هستیم. راه‌آهن شلمچه-بصره دچار مشکل بود، ما ورود کرده‌ایم و طراحی پل باز شونده و مسیر‌های دو طرف پل فعال هستیم.

وی گفت: پروژه پل خلیج فارس منتهی به جزیره قشم، ۱۰ سال روی زمین مانده بود، اراده‌ای برای تکمیل آن نبود، اما ورود کردیم، اما هلدینگ دریایی قرارگاه قرار شد سال آینده این پروژه را به اتمام برساند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر