يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۶۸۴۱
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۶

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از آمادگی این مجموعه برای همکاری با بخش کشاورزی و تولیدی و تقویت این حوزه خبر داد و گفت: سپاه به‌عنوان بازوی توانمند در همه عرصه‌ها در تقویت بخش کشاورزی از ظرفیت بالایی برخوردار است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سردار علی رزمجو در نشست با سرپرست جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان است، اظهار داشت: سپاه به‌عنوان بازوی توانمند در راستای تقویت بخش کشاورزی آمادگی دارد برای تأمین سفره مردم ظرفیت‌های در اختیار را به میدان آورد و خدمات لازم را در این حوزه فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه بسیج جامعه کشاورزی با داشتن تخصص‌های لازم در این بخش را فرصت ارزشمند برای تحول در این عرصه دانست و بیان کرد: بسیج در همه بخش‌های جامعه برای خدمات‌رسانی به نظام اسلامی ایران خودش را وقف خدمت به مردم کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تأکید بر بهره جستن از فرصت نیروی توانمند بسیج در راستای اهداف نظام با کار جهادی و انقلابی گفت: ترویج و به‌کارگیری روحیه جهادی در تحقق طرح‌ها و برنامه‌ها و رفع مشکلات یک ضرورت است که این مهم در نیروی بسیجی متبلور است.

رزمجو خاطر نشان کرد مجموعه سپاه، بسیج جامعه کشاورزی و بسیج سازندگی استان بوشهر هرگونه همکاری در هر زمینه‌ای که سبب رشد بخش کشاورزی در مناطق محروم می‌شود آماده همکاری است. فضا و محیط جهاد کشاورزی در عرصه فعالیت باید همانند دهه اول انقلاب باشد و کارکنان با روحیه جهادی و با تلاش و پشتکار وظایف خود را انجام دهند.

تدوین طرح‌ها در سال جهش تولید با مشارکت مردم

مرتضی بحرانی نیز به ارائه برنامه‌ها و اهداف کوتاه و بلند مدت سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر پرداخت. طرح‌هایی که با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌توان تا پایان سال به انجام برسد طراحی و اجرایی شده است.

وی با تأکید بر نقش مهم بسیج جامعه کشاورزی استان بوشهر در عرصه فعالیت این مجموعه گفت: از ظرفیت بسیج جامعه کشاورزی استان بوشهر در طرح‌های مختلف جهاد کشاورزی استفاده می‌شود.

سرپرست جهاد کشاورزی استان بوشهر پرورش آبزیان و توسعه زیرساخت‌های بخش کشاورزی از جمله نخیلات را محور‌های توسعه بخش کشاورزی استان دانست و ادامه داد: در سال جاری بر اساس این محور‌ها در حوزه جهاد کشاورزی استان برنامه‌ها دنبال می‌شود.

بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمان بسیج جامعه کشاورزی

خسرو دسترس، با اشاره به وجود نیرو‌های تخصصی در این مجموعه گفت: بسیج جامعه کشاورزی استان بوشهر با توجه به نیرو‌های انسانی که دارد به‌صورت کامل در کنار سازمان جهاد کشاورزی استان است و آماده هرگونه همکاری برای پیشرفت اهداف سازمانی دارد.

مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان بوشهر، بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمان بسیج جامعه کشاورزی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مدیریت هوشمند کشاورزی، ارتقای بهره‌وری و خودکفایی در محصولات راهبردی کشاورزی از مهمترین اهداف سازمان بسیج جامعه کشاورزی محسوب می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر