سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۶۹۱۵
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: خط انتقال مجتمع آبرسانی "حسین زائری" در شهرستان دشتی که آب شرب مورد نیاز ۱۳ روستا را تامین می‌کند با ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار بهره‌برداری شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، ابوالحسن عالی در این آیین اظهار کرد: خط انتقال مجتمع آبرسانی حسین زائری دشتی آب شرب پایدار ۱۳ روستای منطقه با یکهزارو ۱۵۰ خانوار و جمعیت سه هزارو ۷۵۰ نفر را تامین می‌کند.

وی افزود: طول خط انتقال مجتمع آبرسانی حسین زائری دشتی ۲۳ کیلومتر است که آب مورد نیاز مشترکین را از خط انتقال کوثر و منابع آب زیرزمینی منطقه تامین می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: این طرح با هدف گذر موفق از اوج بار تابستان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب طرح جهاد آبرسانی اجرا شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت اجرای طرح‌های ساخت مجتمع آبرسانی در تامین و پایداری آب مردم شهر‌ها و روستا‌های استان، با اقدامات انجام شده، در زمان حاضر چندین طرح مجتمع و خط انتقال در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر در دست ساخت است.

عالی ادامه داد: از مشترکان آب استان انتظار می‌رود در راستای تامین آب شرب پایدار، در فصل تابستان، مصرف بهینه آب را در دستور کار ویژه خود قرار دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر