شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان در مورد بیماری زنگ گندم هشدار داد.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان؛ احمد سبحانی با اعلام این خبر گفت: زنگ‌های گندم از جمله بیماری‌های مهم محصول گندم است که امکان طغیان آن در فصل داشت بسیار زیاد است.\n\nوی افزود: زنگ گندم در انواع زنگ زرد، زنگ قهوه‌ای و زنگ سیاه در حال حاضر به دلیل فراهم بودن شرایط مناسب دمایی و رطوبتی امکان بروز آن  بسیار زیاد است.
کد خبر: ۲۰۱۵۱
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

فکرشهر: مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان در مورد بیماری زنگ گندم هشدار داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان؛ احمد سبحانی با اعلام این خبر گفت: زنگ‌های گندم از جمله بیماری‌های مهم محصول گندم است که امکان طغیان آن در فصل داشت بسیار زیاد است.

\n\n

وی افزود: زنگ گندم در انواع زنگ زرد، زنگ قهوه‌ای و زنگ سیاه در حال حاضر به دلیل فراهم بودن شرایط مناسب دمایی و رطوبتی امکان بروز آن  بسیار زیاد است.

\n\n

مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان تاکید کرد: کشاورزان گندمکار استان به محض مشاهده اولین نشانه‌های آلودگی خیلی سریع موضوع را به مراکز جهاد کشاورزی مناطق خود اطلاع دهند.

\n\n

سبحانی در ادامه تصریح کرد: طبق توصیه کارشناسان حفظ نباتات باید نسبت به مبارزه در کانون های آلودگی با استفاده از سموم قارچکش مناسب اقدام لازم به عمل آید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر