شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: هفت هزار و 511 بافنده فرش زیر پوشش شش اتحادیه صنف فرش دستبافت در این استان فعالیت دارند.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید حسین حسینی محمدی درگفت و گو با ایرنا افزود: این شمار بافنده در 15 شرکت تعاونی فرش دستبافت فعال هستند و سالانه 30 هزار متر مربع فرش تولید می کنند.\n\nوی در ارتباط با میزان تسهیلات پرداختی به بافندگان فرش استان بوشهر بیان کرد: از آغاز سالجاری تاکنون 14 میلیارد و 540 میلیون ریال تسهیلات به 255 نفر از تولید کنندگان و بافندگان فرش در این استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۲۰۱۵۶
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: هفت هزار و 511 بافنده فرش زیر پوشش شش اتحادیه صنف فرش دستبافت در این استان فعالیت دارند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید حسین حسینی محمدی درگفت و گو با ایرنا افزود: این شمار بافنده در 15 شرکت تعاونی فرش دستبافت فعال هستند و سالانه 30 هزار متر مربع فرش تولید می کنند.

\n\n

وی در ارتباط با میزان تسهیلات پرداختی به بافندگان فرش استان بوشهر بیان کرد: از آغاز سالجاری تاکنون 14 میلیارد و 540 میلیون ریال تسهیلات به 255 نفر از تولید کنندگان و بافندگان فرش در این استان پرداخت شده است.

\n\n

حسینی محمدی در ارتباط با آموزشهای ارایه شده به بافندگان فرش در استان بوشهر اظهارکرد: در سالجاری هفت دوره آموزشی 'بهبافی' برای 280 نفر از بافندگان و 13 دوره بهبافی منجر به تولید فرش دستبافت انجام شد.

\n\n

وی گفت: از هفت هزار و 511 تولید کننده فرش استان بوشهر یکهزار و 633 نفر زیر پوشش بیمه قرار دارند.

\n\n

حسینی محمدی یادآور شد: به منظور فراهم شدن زمینه تبلیغات و بازاریابی فرش دستبافت استان بوشهر سایت اینترنتی WWW.BUCARPET.IR مورد بهره برداری قرار گرفته است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر