يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول کانون مداحان استان بوشهر از فعالیت یک‌هزار مداح شناسنامه‌دار مرد و زن در استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، مصطفی گراشی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان استان بوشهر در برازجان اظهار داشت: مداحان استان بوشهر، خدمات ارزشمند و ماندگاری به جامعه فرهنگی و دینی ارائه می‌کنند و در تمام ایام سال شاهد اجرای این برنامه‌ها هستیم.\n\nوی افزود: کانون مداحان در سراسر استان بوشهر در شهرستان‌های مختلف، ساماندهی و فعال شده‌اند و به فضل خدا روند رو به رشدی در این برنامه‌ها مشاهده می‌شود.
کد خبر: ۲۰۲۷۰
سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵

فکرشهر: مسئول کانون مداحان استان بوشهر از فعالیت یک‌هزار مداح شناسنامه‌دار مرد و زن در استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، مصطفی گراشی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان استان بوشهر در برازجان اظهار داشت: مداحان استان بوشهر، خدمات ارزشمند و ماندگاری به جامعه فرهنگی و دینی ارائه می‌کنند و در تمام ایام سال شاهد اجرای این برنامه‌ها هستیم.

\n\n

وی افزود: کانون مداحان در سراسر استان بوشهر در شهرستان‌های مختلف، ساماندهی و فعال شده‌اند و به فضل خدا روند رو به رشدی در این برنامه‌ها مشاهده می‌شود.

\n\n

مسئول کانون مداحان استان بوشهر خاطر نشان کرد: سرکشی به شهرستان‌های مختلف در راستای شناخت مشکلات مداحان و تلاش برای رفع این معضلات و مشکلات است و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

گراشی گفت: بر اساس آمار موجود، بیش از یک‌هزار مداح شناسنامه‌دار اعم از مداحان مرد و مداحان زن فعال هستند و برای افزایش سطح کیفی فعالیت این قشر اهتمام می‌ورزیم.

\n\n

رئیس اداره تبلغیات اسلامی دشتستان نیز اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی دشتستان در یکسال اخیر بیشترین برنامه‌ها را اجرایی کرده و امیدواریم شاهد ارتقای کیفیت برنامه‌ها نیز باشیم.

\n\n

حجت‌الاسلام حسن شیخی از برگزاری همایش تجلیل از مداحان پامنبری در دشتستان خبر داد و افزود: برای نخستین بار همایش تجلیل از مداحان پا منبری سنتی استان بوشهر در دشتستان تا سه ماه آینده برگزار خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر