پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جاده ساحلی بوشهر ـ دیر بارها همراه با اتفاقات ناخوشایند، تصادفات و تلفات انسانی بوده که سهم بردخون از این تلفات کم نبوده و خانواده‌های زیادی داغدار شده‌اند.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، چند روز پیش نیز سه‌راه بردخون شاهد تصادفی دل‌خراش بود که یکی از صیادان حین برگشت از کار روزانه براثر تصادف فوت کرد زیرا این سه‌راه در مسیر جاده بوشهر ـ دیّر و تقاطع مسیر بردخون به سمت خورخان واقع است و بسیاری از مردم به‌ویژه صیادان در این مسیر رفت‌وآمد می‌کنند.
کد خبر: ۲۰۴۲۶
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۵

فکرشهر: جاده ساحلی بوشهر ـ دیر بارها همراه با اتفاقات ناخوشایند، تصادفات و تلفات انسانی بوده که سهم بردخون از این تلفات کم نبوده و خانواده‌های زیادی داغدار شده‌اند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، چند روز پیش نیز سه‌راه بردخون شاهد تصادفی دل‌خراش بود که یکی از صیادان حین برگشت از کار روزانه براثر تصادف فوت کرد زیرا این سه‌راه در مسیر جاده بوشهر ـ دیّر و تقاطع مسیر بردخون به سمت خورخان واقع است و بسیاری از مردم به‌ویژه صیادان در این مسیر رفت‌وآمد می‌کنند.

\n\n

تعدادی از مردم بخش بردخون نظراتی در این زمینه بیان کرده‌اند که نشان از نارضایتی و ناخشنودی آنان به دلیل مرگ هم‌نوعان و همشهریان در این مسیر است.

\n\n

رضا عیدی از بی‌توجهی مسئولان گله کرد و گفت: تا کی مردم این منطقه باید در این مسیر کشته شوند تا این جاده و سه‌راه خطرآفرین بردخون کهنه سامان‌دهی شود.

\n\n

حسین مغدانی دیگر شهروند بردخونی گفت: راننده‌هایی که اهل این منطقه نیستند و با مسیر آشنایی کاملی ندارند اغلب دچار حوادث ناگوار و تصادف می‌شوند.

\n\n

سجاد کردوانی نیز گفت: سه‌راه بردخون کهنه که محل عبور خودروهای  بسیاری است و به دلیل این شلوغی تصادفات و حوادث مرگباری را به خود دیده و تاکنون تلفات و زخمی‌های زیادی داشته و امنیت کافی ندارد.

\n\n

عضو شورای اسلامی شهر بردخون نیز در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: یکی از پیشنهاد‌های اعضای شورا و شهردار بردخون دوبانده کردن بلوار بردخون تا سه‌راه بردخون کهنه است اما مشکلاتی از قبیل مالکیت اراضی، هم‌جواری جاده با زمین‌های کشاورزی و ممانعت اداره راه به همراه داشته‌است.

\n\n

احمد بحرانی افزود: صیادان که اغلب در این مسیر تردد می‌کنند به دلیل ترافیک جاده و عبور و مرور وسایط نقلیه سبک و سنگین دچار تصادف و اتفاق می‌شوند که تاکنون چندین نفر جان خود را از دست داده‌اند و امیدواریم با درایت و همکاری مسئولان این نقطه حادثه‌خیز رفع شود و دیگر شاهد مرگ عزیزان خود نباشیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر