جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مجموعه «یکی از میان جمع» با موضوع فعالیت یکی از گروه های جهادی و ساخت حسینیه در روستایی اطراف دشتستان، یکشنبه ۲۳ اسفند از شبکه افق پخش می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از شبستان، هفدهمین قسمت مجموعه «یکی از میان جمع» به فعالیت های روح الله جلالوند و دوستان او اختصاص دارد؛ این جوان خوش فکر، بخش فرهنگی اردوی جهادی آموزشی شهید حقانی را اداره می کند.\n\n
کد خبر: ۲۰۴۷۸
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

فکرشهر: مجموعه «یکی از میان جمع» با موضوع فعالیت یکی از گروه های جهادی و ساخت حسینیه در روستایی اطراف دشتستان، یکشنبه ۲۳ اسفند از شبکه افق پخش می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از شبستان، هفدهمین قسمت مجموعه «یکی از میان جمع» به فعالیت های روح الله جلالوند و دوستان او اختصاص دارد؛ این جوان خوش فکر، بخش فرهنگی اردوی جهادی آموزشی شهید حقانی را اداره می کند.

\n\n

\n\n

این گروه جهادی به ساخت حسینیه ای در روستای پلنگی دشتستان مشغول هستند؛ روحانیون که به دلیل پوشیدن لباس سربازی امام زمان(عج) در جامعه از احترام و تقدس ویژه ای برخوردارند، آنها شغل اصلی خود را تبلیغ دین می دانند نه صرفا تحصیل در حوزه های علمیه، کار و تلاش و کمک به دیگران به ویژه از سوی روحانیون و طلاب، می تواند جلوه گر سبک صحیح زندگی بر اساس تعالیم دینی باشد و گروه های جهادی، بهترین جلوه گاههای این هدف مقدس به شمار می روند.

\n\n

مهدی محمد خانی تهیه کننده و کارگردان این مجموعه است؛ مستندی که این هفته ساعت 17 روز سه شنبه یازدهم فروردین ماه از شبکه افق به روی آنتن می رود و تکرار آن هم ساعت 22.30 خواهد بود.

\n\n

«یکی از میان جمع» کاری از مهدی محمدخانی این هفته یکشنبه 23 اسفند ساعت 7.30 صبح از شبکه افق پخش می شود و تکرار آن هم در ساعت های 11.30 و 15.30 به روی آنتن می رود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر