جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: جابجایی‌ها برای سرعت بخشیدن به شتاب روند توسعه استان انجام شده و در جریان انتصابات سعی می‌شود زمینه ارتقای مدیران فعلی فراهم شود و در صورت نیاز افراد توانمند جدید بکار گرفته می‌شوند تا در فرایند توسعه استان نقش آفرینی کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر از رسانه ها، سید اسماعیل موسوی با اشاره به انتصابات اخیر معاونان فرمانداران و بخشداران اظهار داشت: انتصاب معاونین فرمانداری‌ها و بخشداران استان به پیشنهاد فرمانداران و پس از بررسی‌ها و هماهنگی‌های لازم انجام شده است.
کد خبر: ۲۱۰۳۷
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

فکرشهر: مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: جابجایی‌ها برای سرعت بخشیدن به شتاب روند توسعه استان انجام شده و در جریان انتصابات سعی می‌شود زمینه ارتقای مدیران فعلی فراهم شود و در صورت نیاز افراد توانمند جدید بکار گرفته می‌شوند تا در فرایند توسعه استان نقش آفرینی کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از رسانه ها، سید اسماعیل موسوی با اشاره به انتصابات اخیر معاونان فرمانداران و بخشداران اظهار داشت: انتصاب معاونین فرمانداری‌ها و بخشداران استان به پیشنهاد فرمانداران و پس از بررسی‌ها و هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

\n\n

وی با اشاره به اینکه جابجایی‌ها برای سرعت بخشیدن به شتاب روند توسعه استان انجام شده افزود: در جریان انتصابات سعی می‌شود زمینه ارتقای مدیران فعلی فراهم شود و در صورت نیاز افراد توانمند جدید بکار گرفته می‌شوند تا در فرایند توسعه استان نقش آفرینی کنند.

\n\n

موسوی در پاسخ به این سئوال که " آیا انتصابات اخیر با نظر فرمانداران جدید بوده یا آنها در این انتصابات نقشی نداشته‌اند" نیز گفت: انتصابات به پیشنهاد فرمانداران و پس از بررسی کارشناسی و انجام مصاحبه‌های تخصصی در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و نیز معاونت‌های مربوطه و تشخیص شایستگی آنان انجام و احکام انتصاب مدیران جدید توسط استاندار صادر می‌شود.

\n\n

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر  به نوشته روابط عمومی استانداری بوشهر با تاکید بر اهتمام دولت یازدهم بر خدمات‌رسانی بهتر و موثرتر به مردم خاطر نشان کرد: تغییرات صرفاً در راستای بهبود کیفیت خدمات رسانی و ساماندهی مدیریت مناطق است و بسیار امیدواریم که نمایندگان شایسته‌ای برای نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید باشند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر