يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بررسی نقشه های پیش یابی استان نشان می دهد که از اواخر وقت روز دوشنبه با ورود یک سامانه بارشی به استان، ناپایداری های جوی افزایش می یابد...
کد خبر: ۲۱۴۳۲
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴

فکرشهر: بررسی نقشه های پیش یابی استان نشان می دهد که از اواخر وقت روز دوشنبه با ورود یک سامانه بارشی به استان، ناپایداری های جوی افزایش می یابد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از هواشناسی، این سامانه که با جریانات گرم و مرطوب جنوبی همراه است فعالیت آن تا روز جمعه در استان ادامه خواهد یافت.

\n\n

بر این اساس،  پیش بینی می شود از روز سه شنبه تا روز جمعه ، آسمان استان به تناوب ابری در برخی نقاط همراه با بارش باران، گاهی رگبار باران ، رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای پیش بینی می شود. این بارندگیها در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه از میزان و شدت بیشتری برخوردار است.

\n\n

همچنین پیش بینی می شود که طی مدت مذکور وزش باد شدید جنوب شرقی و گاهی تندبادهای لحظه­ ای سبب تلاطم و افزایش ارتفاع موج دریا بویژه در سواحل شمالی و مرکزی استان گردد

\n\n

هواشناسی دو توصیه هم داشته است؛ حتی المقدور از ترددهای دریایی غیرضروری اجتناب گردد و با توجه به همزمانی برداشت غلات از مزارع استان با بارندگی های این سامانه توصیه می شود کشاورزان محصولات خود را در مکان های سرپوشیده نگهداری و انبار نمایند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر