دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون اجرایی شهرداری بندر بوشهر گفت: برنامه داریم که از المان‌های محیط زیست دریایی و جانوری بوشهر در مبلمان شهری استفاده کنیم.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، عبدالرسول رمضانی در دیدار با مسئولان محیط زیست استان بوشهر اظهار داشت: حفظ و نگهداری محیط زیست یک وظیفه عمومی است و در این راستا همه ما وظیفه داریم که تلاش ویژه‌ای در این زمینه داشته باشیم.\n\nوی از تلاش و برنامه‌ریزی شهرداری بوشهر برای توسعه فضای سبز در مرکز استان خبر داد و اضافه کرد: مراکز پرورش نهال در بوشهر امسال تقویت می‌شوند.
کد خبر: ۲۱۵۷۸
سه‌شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: معاون اجرایی شهرداری بندر بوشهر گفت: برنامه داریم که از المان‌های محیط زیست دریایی و جانوری بوشهر در مبلمان شهری استفاده کنیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالرسول رمضانی در دیدار با مسئولان محیط زیست استان بوشهر اظهار داشت: حفظ و نگهداری محیط زیست یک وظیفه عمومی است و در این راستا همه ما وظیفه داریم که تلاش ویژه‌ای در این زمینه داشته باشیم.

\n\n

وی از تلاش و برنامه‌ریزی شهرداری بوشهر برای توسعه فضای سبز در مرکز استان خبر داد و اضافه کرد: مراکز پرورش نهال در بوشهر امسال تقویت می‌شوند.

\n\n

المان های نوروزی شهر تهران

\n\n

معاون اجرایی شهرداری بندر بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای افزایش آگاهی بخشی به شهروندان و طراحی نشریات مناسب، بیان کرد: آمادگی داریم از طریق تلویزیون‌های شهری وضعیت آب و هوا و آلاینده‌ها را اعلام کنیم.

\n\n

رمضانی همچنین از آمادگی شهرداری بوشهر برای همکاری در تکمیل باغ موزه محیط زیستی خبر داد و گفت: از نشانه‌ها و المان‌های محیط زیست دریایی و محیط زیستی جانوری استان بوشهر در مبلمان شهری استفاده خواهیم کرد.

\n\n

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر نیز در این نشست با اشاره به همکاری این سازمان برای توسعه برنامه‌های زیست محیطی، اظهار داشت: برای پخش پیام‌های شهروندی با موضوع محیط زیست در تلویزیون‌های شهری نیز آمادگی داریم.

\n\n

فاطمه صفرزاده با استقبال از برگزاری جشنواره فیلم سبز، اضافه کرد: همکاری لازم را به سازمان محیط زیست استان بوشهر در نصب بنرها و تبلیغات شهری خواهیم داشت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر