جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر گفت: همزمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر به دست پرتوان رزمندگان اسلام، صدها ویژه برنامه در استان بوشهر برگزار می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل روابط عمومی استانداری بوشهر، سید اسماعیل موسوی‌ در نشست هماهنگی برگزاری مراسم سالروز فتح خرمشهر در استان بوشهر با تاکید بر انتقال حماسه آزادسازی خرمشهر به نسل جوان افزود: فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به ویژه عملیات‌های رزمندگان از جمله بیت‌المقدس باید سینه به سینه به نسل‌ها منتقل شود.
کد خبر: ۲۲۳۹۱
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۰

فکرشهر: مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر گفت: همزمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر به دست پرتوان رزمندگان اسلام، صدها ویژه برنامه در استان بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل روابط عمومی استانداری بوشهر، سید اسماعیل موسوی‌ در نشست هماهنگی برگزاری مراسم سالروز فتح خرمشهر در استان بوشهر با تاکید بر انتقال حماسه آزادسازی خرمشهر به نسل جوان افزود: فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به ویژه عملیات‌های رزمندگان از جمله بیت‌المقدس باید سینه به سینه به نسل‌ها منتقل شود.

\n\n

وی با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی در فتح خرمشهر نمایان شد گفت: اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی بعد از عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر آشکار  شد.

\n\n

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر با اشاره به برنامه‌های سالروز آزاد سازی خرمشهر در استان بوشهر بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته صدها ویژه‌برنامه حماسه آزادسازی خرمشهر در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

موسوی گفت: با تاکید استاندار بوشهر مبنی بر گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر و با مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در استان بوشهر، برنامه‌های متنوع و متعددی تدارک دیده‌ایم که در قالب جشن‌های عمومی، تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و رزمندگان، غبارروبی گلزار شهدا، خاطره‌گویی از دوران حماسه و ایثار و برنامه‌های فرهنگی و هنری در تمام شهرستان‌ها و بخش‌ها و شهرهای استان بوشهر برگزار می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر