سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نشست هم‌اندیشی رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان و کارشناسان ستادی با بخشدار بخش بوشکان برگزار و بر همکاری تمام نهادهای اجرایی بخش بوشکان در جهت توسعه ارایه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم این بخش تأکید شد. \n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه، رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در این نشست گفت: با اجرایی شدن طرح تحول سلامت در کشور شرایط خوبی برای ارایه خدمات به مردم ایجادشده که تجهیز کردن تمامی مراکز شبانه‌روزی به مرکز درمان بستر یکی از نتایج خوب این طرح بوده است.
کد خبر: ۲۲۶۶۵
سه‌شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۸

فکرشهر: نشست هم‌اندیشی رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان و کارشناسان ستادی با بخشدار بخش بوشکان برگزار و بر همکاری تمام نهادهای اجرایی بخش بوشکان در جهت توسعه ارایه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم این بخش تأکید شد. 

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه، رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در این نشست گفت: با اجرایی شدن طرح تحول سلامت در کشور شرایط خوبی برای ارایه خدمات به مردم ایجادشده که تجهیز کردن تمامی مراکز شبانه‌روزی به مرکز درمان بستر یکی از نتایج خوب این طرح بوده است.

\n\n

\n\n

مهندس حسین دارابی افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت مردم برای دسترسی به خدمات سرپایی و بستری کمتر از یک روز، نیازی به‌صرف هزینه‌های زیاد نیستند و در بخش خود، این خدمات را به نحو مطلوبی دریافت می‌کنند.

\n\n

این مقام مسئول اظهار داشت: مسئولین باید همانند گذشته تعامل خوبی با پزشکان داشته باشند تا شاهد ارایه هرچه بهتر خدمات به مردم باشیم.

\n\n

بخشدار بوشکان نیز در این نشست گفت: تعامل بین دستگاه‌ها می‌تواند مسیر رسیدن به اهداف حوزه سلامت را هموارتر کند.

\n\n

سید کاظم موسوی ضمن ابراز خرسندی از این نشست، افزود: امیدواریم با همکاری و برنامه‌ریزی لازم سال جاری همراه با ارتقا و توسعه خدمات درمانی در این بخش باشد.

\n\n

گفتنی است در این نشست معاون بهداشتی، کارشناس مسئولین واحدهای ستادی، پزشک و کارکنان مرکز بهداشتی و درمانی شهر کلمه حضور داشتند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر