يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در راستای سرعت بخشیدن به ایجاد فضای فیزیکی مناسب در جهت ارائه خدمات مناسب به شهروندان شهر برازجان در طرح تحول نظام سلامت، نشستی به میزبانی...
کد خبر: ۲۲۷۲۷
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۴

فکرشهر: در راستای سرعت بخشیدن به ایجاد فضای فیزیکی مناسب در جهت ارائه خدمات مناسب به شهروندان شهر برازجان در طرح تحول نظام سلامت، نشستی به میزبانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان با دعوت از شهردار شهر برازجان برگزار گردید. 

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه، در این جلسه رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ـ دکتر حسین دارابی ـ افزایش کیفی و کمی خدمات بهداشتی و درمانی را مستلزم افزایش فضای فیزیکی مراکز ارائه خدمات دانست و خواستار همکاری هرچه بیشتر شهرداری در این زمینه شد.

\n\n

 شهردار برازجان ـ مهندس سعید شمالی نژاد ـ در خصوص همکاری شهرداری  جهت مناسب سازی فضای ارلئه خدمات و سرعت بخشیدن به فعالیتهای عمرانی در حوزه شهر برازجان قول مساعد داد .

\n\n

وی افزود: با توجه به فرصت بوجود آمده در طرح تحول نظام سلامت و نیازمندی های شهر برازجان در خصوص بهسازی و مناسب سازی فضای ارئه خدمات بهداشتی به مردم، اهتمام شهرداری در خصوص همکاری لازم در رابطه با تامین زمین جهت احداث بنا های خدماتی جدید و صدور مجوزهای لازم برای اضافه شدن فضای مورد نظر تاکید کرد.

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر