سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان در جلسه شورای اداری بخش بوشکان به بیان اهداف برنامه ملی خودمراقبتی و چگونگی مراحل اجرایی این برنامه پرداخت. \n\nمعاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان،مهندس حسین دلخواه گفت: هدف از اجرای برنامه ملی خودمراقبتی ارتقاء آگاهی و سطح سواد سلامتی مردم جامعه  که منجر به بالا رفتن سطح سلامتی خواهد شد .
کد خبر: ۲۳۱۶۶
شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۴

فکرشهر: معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان در جلسه شورای اداری بخش بوشکان به بیان اهداف برنامه ملی خودمراقبتی و چگونگی مراحل اجرایی این برنامه پرداخت. 

\n\n

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان،مهندس حسین دلخواه گفت: هدف از اجرای برنامه ملی خودمراقبتی ارتقاء آگاهی و سطح سواد سلامتی مردم جامعه  که منجر به بالا رفتن سطح سلامتی خواهد شد .

\n\n

به گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت ودرمان دشتستان، مهندس دلخواه افزود، شبکه بهداشت و درمان دشتستان در برنامه ملی خود مراقبتی ،فعالیت خود را با جذب سفیر سلامت شروع کرده و تاکنون بیش از سه هزار سفیر سلامت در مراکز بهداشتی و درمانی ثبت نام کرده اند که بسته های آموزشی نیز به آنان داده شده است.

\n\n

\n\n

 این مقام مسئول همچنین اضافه کرد در گام دوم این برنامه ، فرمانداری ، بخشداری ها و  زیر مجموعه آنها (شورا ها،دهیاری ) در قالب خودمراقبتی اجتماعی و همچنین سازمان های دولتی و غیر دولتی  در قالب خود مراقبتی سازمانی با تشکیل شورای ارتقاء سلامت در بالا بردن سلامتی جامعه و کارکنان خود تحت پوشش برنامه ملی خود مراقبتی قرار میگیرند.

\n\n

وی در خصوص تامین نیروی آزمایشگاه مرکز بهداشتی و درمانی کلمه گفت، تا هفته آینده نیروی ثابت در آزمایشگاه این مرکز مستقر خواهد شد و مردم هیچ گونه مشکلی در این نوع خدمت نخواهند داشت .

\n\n

در ادامه جلسه کارشناس برنامه ملی خودمراقبتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان،خانم غلامی مطالبی در خصوص اهداف تشکیل سازمان های حامی سلامت و همچنین  دستوالعمل اجرایی برنامه خودمراقبتی سازمانی و اجتماعی را بیان کرد .

\n\n

غلامی همچنین در خصوص تدوین برنامه مشارکتی (برنامه عملیاتی) سازمان ها و نهاد های اجتماعی آموزش های لازم را ارائه نمود و اظهار داشت ما همکاری خود را در همکاری در تدوین این برنامه با سازمان ها اعلام میکنیم.

\n\n

در پایان جلسه ،بخشدار بخش بوشکان و کلمه،سید کاظم موسوی از همکاری و تلاش شبکه بهداشت و درمان در تجهیز و ارائه خدمات بهداشتی در بخش بوشکان تشکر و قدر دانی کرد و قول مساعد داد که بخشداری وزیرمجموعه آن و همچنین سازمان های دولتی و غیر دولتی در این بخش تحت پوشش  با شرکت در برنامه ملی خود مراقبتی به سلامت محیط پیرامون و کارکنان خود کمک کنند.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر