شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان نشست صمیمانه ای با اعضای شورای اسلامی شهر دالکی در مرکز بهداشتی و درمانی این شهر برگزار کرد. \n\nرییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،دکتر حسین دارابی ،  با تاکید بر نقش اصلی  شورا های اسلامی  در رفع مشکلات و توسعه ،آنها را نمایندگان مردم  و تریبون آنها دانست.
کد خبر: ۲۳۱۶۷
سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۷

فکرشهر: رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان نشست صمیمانه ای با اعضای شورای اسلامی شهر دالکی در مرکز بهداشتی و درمانی این شهر برگزار کرد. 

\n\n

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،دکتر حسین دارابی ،  با تاکید بر نقش اصلی  شورا های اسلامی  در رفع مشکلات و توسعه ،آنها را نمایندگان مردم  و تریبون آنها دانست.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان ، دکتر دارابی در نشستی که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر دالکی برگزار شد ،در خصوص مشکلات بهداشتی این شهر و همچنین برنامه پزشک خانواده و حضور پزشک خانواده مطالبی را بیان کرد.

\n\n

\n\n

دکتر داربی همچنین گفت: رفع مشکلات بهداشتی شهر نیاز به همکاری و هماهنگی بین نهادهای شهر دارد و در این زمینه ، نقش شورای اسلامی در تعامل بین بخش ها پررنگ تر میشود ودر اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مردم در خصووص نوع خدمات ارائه شده در مراکز بهداشتی و درمانی مانند پلی بین ما و مردم باشند.

\n\n

اعضای شورای اسلامی شهر دالکی پس ازشنیدن  اظهارات دکتر دارابی ، آمادگی وهمکاری خود را در مناسب سازی فضای فیزیکی مرکز و پانسیون پزشک اعلام کردند و از خدماتی  که شبکه بهداشت و درمان در طی طرح تحول نظام سلامت به مردم ارائه شده تشکر و قدردانی نمودند.

\n\n

گفتنی است در این نشست ،رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان،معاون بهداشتی ،معاون مرکز یهداشتی ودرمانی  و اعضای شورای اسلامی شهر دالکی حضور داشتند .

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر