يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در نشستی که به منظور رفع مشکلات و توسعه بخش ارم برگزار شد، بر هماهنگی بین بخشی در اجرای برنامه های بهداشتی تاکید کرد. \n\nرییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،دکتر حسین دارابی ،ضمن برشمردن مشکلات بهداشتی به بیان اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت در طی یکسل اخیر و همچنین بیان برنامه آتی شبکه بهداشت و درمان در بخش ارم پرداخت .
کد خبر: ۲۳۲۱۸
سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷

فکرشهر: رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در نشستی که به منظور رفع مشکلات و توسعه بخش ارم برگزار شد، بر هماهنگی بین بخشی در اجرای برنامه های بهداشتی تاکید کرد. 

\n\n

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،دکتر حسین دارابی ،ضمن برشمردن مشکلات بهداشتی به بیان اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت در طی یکسل اخیر و همچنین بیان برنامه آتی شبکه بهداشت و درمان در بخش ارم پرداخت .

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بهداشت و درمان دشتستان، دکتر دارابی گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت اتفاقات بسیار خوبی در بخش ها رخ داده که میتوان به حضور مدوام پزشکان و دندانپزشک خانواده  در مراکز بهداشتی و درمانی و دسترسی آسان تر مردم به خدمات درمانی وآزمایشگاهی اشاره کرد.

\n\n

\n\n

این مقام مسئول همچنین گفت: با توجه به مشکلاتی که در بخش ها داشتیم  و با اولویت بندی انها سعی و تلاش ما بر این بوده که که با تجهیز مراکز، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح اول به مردم ، در بخش ها انجام شود وانتظار می رود که سطح ارجاع مردم کمتر شود . شبکه بهداشت و درمان در بخش ارم نیز مطالبی را بیان کرد

\n\n

وی همچنین اظهار داشت: در حوزه بهداشت در بخش ارم مشکلاتی وجود دارد و رفع این مشکلات و موانع فقط مستلزم  تعامل و هماهنگی بین بخشی میباشد و بر این نکته تاکید کرد.

\n\n

در ادامه سرپرست بخشداری ارم ،جواد لقمان زاده ،از شبکه بهداشت و درمان و تلاش این نهاد در رفع مشکلات و محرومیت زدایی این بخش در حوزه مسایل بهداشتی و درمانی  تشکر و قدر دانی نمود و اعلام آمادگی کرد که بخشداری  و سایر نهاد های مرتبط در این بخش  در رفع مشکلات بهداشتی همکاری خود را با شبکه بهداشت و درمان انجام دهند.

\n\n

گفتنی است در پایان جلسه از سرپرست بخشداری بخش ارم که در طی یکسال گذشته همکاری خود را در زمینه برنامه بهداشتی با شبکه بهداشت و درمان به نحو مطلوبی انجام داده بود، تقدیر و لوح یادبودی به ایشان اهدا شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر