يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت هفته دولت روز سه شنبه در آیینی با حضور مسئولان شهرستان دشتستان بخش آی سی یو نوزادان بیمارستان شهید گنجی برازجان به بهره برداری رسید.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، رئیس بیمارستان شهید گنجی برازجان در این آیین گفت: این بخش با ظرفیت چهار تخت با اعتبار 10میلیارد ریال احداث و تجهیز شده است.\n\n
کد خبر: ۲۶۳۳۳
سه‌شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

فکرشهر: به مناسبت هفته دولت روز سه شنبه در آیینی با حضور مسئولان شهرستان دشتستان بخش آی سی یو نوزادان بیمارستان شهید گنجی برازجان به بهره برداری رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رئیس بیمارستان شهید گنجی برازجان در این آیین گفت: این بخش با ظرفیت چهار تخت با اعتبار 10میلیارد ریال احداث و تجهیز شده است.

\n\n

\n\n

حسین الیاسی افزود: دشتستان پیش از این از خدمات در حوزه آی سی یو نوزادان محروم بود و بیماران به مرکز استان اعزام می شدند که اکنون برای رفاه بیماران و خانواده های آنها و نزدیکی مادر و فرزند این مجموعه مهیا شده است.

\n\n

همچنین فرماندار دشتستان و جمعی از مسئولان از پروژه در دست ساخت مرکز بهداشتی درمانی ولیعصر برازجان بازدید کردند.

\n\n

این پروژه شامل احداث ساختمان، دیوار محوطه و سپتیک با اعتبار 14میلیارد ریال در دو طبقه و زیربنای 990مترمربع در دست اجراست.

\n\n

مسئولان و کارکنان شهرستان دشتستان در اولین روز از هفته دولت از شهرداری برازجان تا گلزار شهدا پیاده روی غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا با آرمانهای آنان تجدید بیعت کردند.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر