دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: علیرضا صمیمی دروازه‌بان شایسته تیم ملی فوتسال ایران از سوی اهالی مجموعه رسانه ورزش بوشهر مورد تجلیل قرار گرفت.
کد خبر: ۲۷۵۱
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰

به گزارش فکرشهر، تیم رسانه ورزش بوشهر در ادامه رسالت و هدف خود مبنی بر حمایت از ورزشکاران بوشهری در زمین چمن اداره بنادر و کشتیرانی بوشهر به پاس افتخارآفرینی علیرضا صمیمی در مسابقات جام ملت‌های آسیا از وی تقدیر کرد.

سنگربان تیم ملی هنگام ورود به بوشهر از مسابقات آسیایی در ویتنام متاسفانه مورد استقبال مسئولان ورزش استان قرار نگرفت و در گفت‌وگویی عنوان کرده بود هنگام ورود به فرودگاه بوشهر دلم گرفت.

صمیمی موفقیت خود را مدیون لطف خداوند و دعای خیر مردمان بندر می‌داند و در گفت‌وگویش به این موضوع اشاره کرد که از اینکه به عنوان یک بوشهری نماینده مردم خوب استانم در تیم ملی هستم برایم افتخار بزرگی است.

جوان محجوب بوشهری لوح سپاس رسانه ورزش را از دستان مرد همیشه ماندگار فوتبال بوشهر محمد علی درویشی دریافت کرد و امیر حسین صالحی‌زاده نونهال ورزشکار بوشهری نیز به این ورزشکار ارزنده هدیه‌ای اهداء کرد.

تیم ملی فوتسال کشورمان با سنگربانی علیرضا صمیمی جوان بوشهری در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و صمیمی با درخشش درون دروازه ایران برای بوشهر افتخار آفرید.

تنها نماینده استان بوشهر در لیگ برتر فوتسال سال‌هاست با هنرنمایی‌اش درون میدان و با دستکش‌های دروازه‌بانی بوشهر را سرافراز می‌کند.

تیم رسانه ورزش همچنین در این مراسم از عبدالرضا کللی هم که در همایش سالانه روابط عمومی دامپزشکی‌های سراسر کشور توانست عنوان برترین روابط عمومی را از آن خود کند تقدیر کرد، عبدالرضا کللی مدیر روابط عمومی دامپزشکی استان بوشهر برای دومین سال پیاپی موفق به کسب این عنوان شد.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر