يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارگاه آموزشی اختلالات روانی ویژه پزشکان مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان های دیلم ،گناوه و دشتستان با حضوردکتر بیگدلی ، روانپزشک در شهرستان دشتستان برگزار شد. \n\nرییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان،دکتر حسین دارابی گفت، ضمن یاداوری نقش موثر پزشکان در طرح تحول سلامت از پزشکان خواست تا نظارت کامل و جامعی  بر اجرای صحیح مراقبت ها داشته باشند.
کد خبر: ۲۹۷۳۲
سه‌شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

فکرشهر: کارگاه آموزشی اختلالات روانی ویژه پزشکان مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان های دیلم ،گناوه و دشتستان با حضوردکتر بیگدلی ، روانپزشک در شهرستان دشتستان برگزار شد. 

\n\n

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان،دکتر حسین دارابی گفت، ضمن یاداوری نقش موثر پزشکان در طرح تحول سلامت از پزشکان خواست تا نظارت کامل و جامعی  بر اجرای صحیح مراقبت ها داشته باشند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، سپس مدیر گروه سلامت روان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ،فاطمه اکبری زاده به تشریح برنامه های سلامت روان در طرح تحول نظام سلامت و مسیر ارجاع و همچنین ثبت در سامانه سیب پرداخت .

\n\n

در ادامه متخصص اعصاب و روان ، دکتر بیگدلی در خصوص شناسایی و درمان بیماران اعصاب و روان گفت،  اگرپزشکان حساسیت  ویژه ای در خصوص  شناسایی بیماران اعصاب و روان داشته باشند و به موقع درمان را شروع کنند،باعث بهبودی زودتر بیماران و  همچنین مانع از تبدیل اختلالات روانپزشکی به اختلالات پیچیده تر میشود و در زمان و هزینه درمان نیز صرفه جویی خواهد شد.

\n\n

دکتر بیگدلی به آموزش علائم و نشانه های بیماری ها و نحوه درمان پرداخت و پزشکان نیز در خصوص اختلالات ،نوع و روش درمان و  همچنین موضوعات مطرح شده سئولات خود را مطرح نمودند.

\n\n

در ادامه، کارشناس مسئول واحد هماهنگی و گسترش، علی محمد شفاخواه در خصوص برنامه های  پزشک خانواده و همچنین  دستورالعملها و شرایط این برنامه ها مطالبی را بیان کرد و همچنین کارشناسان ستادی به تشریح برنامه های اختصاصی و انتظارات خود از پزشکان پرداختند .

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر