سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همزمان با سالروز شهادت امام هشتم شعیان ،حضرت امام رضا(ع) مراسم پیاده روی با نام ولایت از محله والفجر شهر برازجان تا امام زاده ابراهیم برگزار شد که شبکه بهداشت و درمان دشتستان در این مراسم اقدامات را انجام داد. به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان ، واحدهای بهداشت محیط، فوریتهای پزشکی استان و شهرستان دشتستان و تنگستان ،نظام پرستاری نیز با مستقر نمودن دو پزشک و پرستار خدمات درمانی را ارائه دادند.
کد خبر: ۲۹۹۶۰
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۷

فکرشهر: همزمان با سالروز شهادت امام هشتم شعیان ،حضرت امام رضا(ع) مراسم پیاده روی با نام ولایت از محله والفجر شهر برازجان تا امام زاده ابراهیم برگزار شد که شبکه بهداشت و درمان دشتستان در این مراسم اقدامات را انجام داد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان ، واحدهای بهداشت محیط، فوریتهای پزشکی استان و شهرستان دشتستان و تنگستان ،نظام پرستاری نیز با مستقر نمودن دو پزشک و پرستار خدمات درمانی را ارائه دادند.

شبکه بهداشت و درمان دشتستان نیز با برپایی ایستگاه سلامت خدمات خود را توسط مراقبین سلامت ارائه و با توزیع بروشور و نصب بنر ،اطلاع رسانی برنامه های تحول سلامت را نیز بر عهده داشت

در این مراسم فوریتهای پزشکی شهرستان نیز با استقرار 7 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوآمبولانس و امبولانس موتوری ،اعزام مصدومین را انجام دادند.

گفتنی است که واحد بهداشت محیط شهرستان نیز از یک روز قبل از برگزاری مراسم، آموزش و نظارت بر طبخ و کلرسنجی آب مصرفی موکب های بین راهی را بر عهده داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر