چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۰۳۲
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۷

فکرشهر: شهردار منطقه یک بندر بوشهر گفت: به دلیل درخواست‌های گسترده مردمی و در راستای زیباسازی منظر و چشم‌انداز شهری، اجرای طرح ضربتی متکدیان در بندر بوشهر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از فارس، رضا محبی اظهار داشت: با توجه به این که اغلب متکدیان شهر بوشهر از افراد غیربومی و اتباع خارجی هستند، جمع‌آوری و ساماندهی این افراد از جمله مطالبه به حق مردم بوشهر بوده است.

وی اضافه کرد: در اولین گام و به شکل ضربتی همه متکدیان در حوزه منطقه یک شهرداری بندر بوشهر جمع‌آوری و تحویل اداره امور اتباع خارجی استان بوشهر می‌شوند.

شهردار منطقه یک شهرداری بندر بوشهر با اعلام این که هماهنگی خوبی بین نهادهای مسئول برای جمع‌آوری متکدیان در بندر بوشهر ایجاد شده است، گفت: این طرح مقطعی نبوده، بلکه به شکل مستمر اما ضربتی انجام می‌شود.

محبی شهر بوشهر را یکی از شهرهای سالم از منظر عدم وجود متکدی حرفه‌ای بومی دانست و افزود: وجود متکدیان غیربومی و علی‌الخصوص اتباع خارجی با داشتن وضعیتی ناراحت‌کننده، ضمن ایجاد فشار روانی بر شهروندان سبب بروز بیماری‌هایی نیز شده و سلامتی مردم را نشانه گرفته است.

وی ادامه داد: یکی از مباحثی که در راستای جمع‌آوری متکدیان مورد اجماع همه دستگاه‌های مسئول بوده است، ترافیک ناشی از حضور این افراد در سطح شهر و برهم زدن نظم شهری همراه با مشکلاتی در حوزه رفت و آمد مردم بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر